دل آباد :: رسانه اهل دل

دل آباد، رسانه بی دل هایی ست که در به در، در پی دلدار اند.
خانه | اخبار | پیامک | کتاب | جزوه | اپلیکیشن | فیلم | صوت | ختم قرآن | عکس | گوشه‌نما | آرشیو | پیوندها | وبلاگ‌ها | همدلی در دل‌آباد
درباره ما | تماس با ما


امروز
یکی دیگر از روزهای خوب خداست


خلیج عرعرعرعربی بی همه چیز!؟؟


| ارسال در «دل‌نوشت» توسط دل‌باخته .. ، در ساعت ۱۸:۲۳ روز چهارشنبه ۰۵ مهر ۹۱ |


از میان تمام بچه ها، پلاک گردن و کُلت کمری پدر به من رسید. پلاکی به شماره AJ-022-737 که سال های سال است از کودکی حتی موقع خواب هم در گردن من است تا مبادا خواب های شیطانی ببینم. که هرچه جز خواب جنگ است، برای آرامش شب های من «اضغاثُ احلام» است و ننگ است. و ارثیه دیگرم از یادگاری های پدر، اسلحه کُلتی بود که از کودکی، جای اسباب بازی در دست من بود و من جای بازی، تمرین جنگ می کردمگرچه یکی از بازی های کودکی مان، بازی نام شهرت بود؛ اما ما دنبال شهرت نبوده و نیستیم. پلاک پدر برای من تداعی کننده نام و نشان پدر نبود و نیست، که سرنخ عملیات بود. پدرم فرمانده بود، اما شماره پلاک پدرم رمز عملیات نبود. اسم عملیات ما همان نام مبارکی بود که روی سربند پدر نقش بسته بود. و هنوز این جنگ ادامه دارد. که هنوزم که هنوز است، رمز روز و شب ما یا علی ست و رمز عملیات ما یا زهراست.

 

پدرم از جنگ برایمان سوغاتی آورد، یک دوربین دیدبانی، که دوردست ها را ببینیم. یک «کلاشینکف» و یک «ژ سه» و یک «کلت»، تا همیشه آماده جنگ باشیم و چند پوکه تانک، که وقت بازی گل کوچیک با برادر ها، دروازه های بازی باشد، که بازی های فوتبالمان هم به رنگ جنگ باشد! من از خاله بازی و دکتر بازی از بچگی بدم می آمد. آخر پدر جنگیدن یادم داده بود. من جنگیدن را از پدرم یاد گرفتم. پدری که جای هشت سال دفاع مقدس، بیست و هشت سال جنگید و اندک زمانی هم که به خانه برگشت، برای خواب شب های من جای لالایی، قصه جنگ و عملیات گفت، تا آنقدر خواب جنگ ببینم و خود را در حال رزم، که یک روز خواب هایم به واقعیت بدل شود. پس بیخود نیست که از همان بچگی، یک پای ثابت تمام خواب هایم جنگ است و من هر شب خواب می بینم که «آر پی جی» هنوز روی دوش پدرم هست و برادرم سید عباس - که عباس ِخانه ماست - با لباس سبز سپاهی و تیرباری روی دوش، نیروها را فرماندهی می کند. و من هم با کلتی در کمر و اسلحه ای در دست می روم برای جنگ. که این حکایت تمام خواب های این بیست و چند سال زندگی من است و حالا دیگر از دور و نزدیک صدای طبل جنگ به گوش می رسد.

 

تمام جهان بیدار شده است و شما اما خواب به خواب شده اید. ما در خواب هم آماده جنگیم و شما در بیداری هم از خواب جنگ می ترسید! ما خیلی وقت است خودمان را برای جنگ آماده کردیم. این - هک کردن- ها که خاله بازی ست. اگر بازی های شما در کودکی، دکتر بازی و خاله بازی بود؛ من اما اسلحه ی «کُلت» بازیچه دستم بود! ما اهل فرار نیستیم و تا آخرین نفس می جنگیم. ما بچه جنگیم و تا جانمان را فدا نکنیم، این جنگ را رها نمی کنیم. ما برای این روزها تربیت شده ام. مادرم مرا برای این روزها شیر داده، تا مثل شیر بجنگم. پدرم بیخودی اسلحه را در کودکی دست من نداد، که می دیده این روزهای نبرد را.  

 

هول کرده اید، یک وقت هوا برتان ندارد. شما لکه سیاه روی نقشه اید. خلیج فارس، احساس ننگ می کند از داشتن لکه های ننگینی چون شما. یک وقت فکر نکنید کار نفت است، بلکه از فطرت پستتان است که همیشه خدا روسیاهید. آمار کل بازدید «دل آباد»، از جمعیت کل امارات و کویت و قطر و بحرین هم بیشتر است. مگر که این چند کشور شبانه روز زاد و ولد کنند تا شاید به آمار کل بازدیدهای من برسند. حالا خلیج عرعرعرعربی بی همه چیز!؟؟ شما حریف تنب کوچک هم نمی شوید، پس گنده تر از دهانتان حرف نزنید. آب دریا به دهان سگ نجس نمی شود، همانطور که خلیج پاک فارس، به واق واق یک عرب، خلیج لجن عرعرعربی نمی شود!میادین پایتخت های عربی، منتظر اعدام آل و ایلتان هستند. دست از لجبازی بردارید، قبل از آنکه بیش از این به لجن کشیده شوید. شما بیش از اندازه ناشی هستید. اما ما حرفه ای تر از آنیم که فکرش را کنید. و زهی خیال باطل؛ که با صد بار هک شدن هم قافیه را نمی بازیم. که ما اصولن قافیه سازیم. همانطور که حاج حسین خرازی بعد از جراحت، نه اینکه نباخت، بلکه در شعر عاشقانه اش با معشوق، قافیه ای زیبا برای دست بریده اش ساخت. پس فکر چاره ای به حال روزگار آوارگی تان کنید. که البته جز فرار، راه حل دیگری ندارید.

 

ما نسل بنی انقلابیم و خامنه ای ماه بنی انقلاب، تا کور شود هرآنکه نتواند دید. ما گوش به فرمان فرمانده ایم. تمام نوشته های این سایت نه و بلکه تمام بود و نبود ما فدای ذکر قنوت و حال سجود او. کورخوانده اید اگر فکر کنید تیرهایتان برای او خطرساز خواهد شد، وقت نماز است. «الصلاةُ عمود الدین». و البته عمود آهن هم دست ماست و مثل سپر، جلوتر از رهبر ایستاده ایم. حتا اگر ما را هم بکشید، این بار «او» در میان قتلگاه تنها نخواهد بود، که علمدار حسین، نگهدار خامنه ای ست. خمینی پیامبر این انقلاب است و خامنه ای وصی انقلاب. دوست خمینی، دوست خامنه ای ست و دوست خامنه ای، دوست خمینی. دشمن خمینی، دشمن خامنه ای ست و دشمن خامنه ای، دشمن خمینی. «انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم». خامنه ای ماه شب چهارده انقلاب است. خامنه ای اسم اعظم جمهوری اسلامی ست. گرچه گفته غلام قنبر علی ست، اما قسم به خودش که اگر چهره دلبر رهبر نبود، چقدر تصور مولا، برای ما سخت می شد. قرار دل ماست خامنه ای. تمام حاصل ماست خامنه ای. خامنه ای خمینی دیگر است. «انا و علی ابوا هذه الامة». پس ما یتیم نیستیم. که «بابای ماست خامنه ای».

 

ما مرد نبردیم. ما را از هک شدن نترسانید که با هر بار هک شدن، عزممان جزم تر و رزممان تماشایی تر می شود. دیگر موسم بد مستی ماست. ما با ترس نسبتی نداریم، که اگر داشتیم مثل شما و پدرهای شما در خانه می نشستیم و نمودار جمعیتی را صعودی می کردیم. گیرم که بیشمار هم که باشید، باز خیالی نیست. که جمعیت برای ما ملاک نیست، چرا که «کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة». پس غلط کردید بیشمارید! هک کردن وبلاگ و سایت که کاری ندارد، به نصب چند نرم افزار و فشار چند کلیک بند است. همین امشب منتظرت هستم، باز مرا نه یک بار و دو بار، که صد بار هک کن. ببینیم آنوقت شما خسته می شوید یا ما. شما اگر می توانید حنجره حسینی و فریاد حیدری مرا هک کنید، که البته نمی توانید، همانطور که اجداد ملعونتان نتوانستند در کاخ یزید، حنجره زینب را هک کنند که از بلاغت و فصاحت خطبه هایش، یزید ملعون هنگ کرد. همانطور که نتوانستند با بریدن حنجر حسین، فریاد حیدری اش را هک کنند. همانطور که با بریدن دستان عباس، نتوانستند مانع از دست گیری و کرم باب الحوائج شوند، که حتا عمود آهن هم نتوانست از سربلندی عباس کم کند.

 

بوی جنگ می آید. بیرق قیام برافراشته شده. و ما منتظریم کی شب حمله فرا می رسد! به ابن جاسم بگویید که الگوی جنگ ما قاسم است. هم او که رجزش «انی انا القاسم من نسل علی»ست. ما همه قاسم سلیمانی هستیم. دست از پا دراز کنید سرتان روی دار است، که این رسم کارزار است. شک نکنید که موشک های شهاب سه، گرایش روی اهداف تنظیم است. راستی گفتید آدرس خانه تان کجا بود؟ خلیج فارس؛ کوچه چند...؟!!

 

مطالب مرتبط:

       توی خلیج پارسی ما عرعر نکنید!

نظرات  (۱۲۲)

۰۵ مهر ۹۱ ، ۱۸:۳۴

امین می گوید:

سلام علیکم سلام ما را هم به حضرت معصومه درود خدا بر او باد برسانید


و علیکم السلام
چشم
۰۵ مهر ۹۱ ، ۱۹:۳۵

پرستو می گوید:

سلام و درود بر شما و قلم توانا و مایه مباهاتتان !
و لعنت الله علی کل دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ما و یارانشان !
آقا سید ما از شما حمایت می کنیم و ارادت داریم !
سلام خاص ما رو به عمه جانم خیلی برسونید !
پایدار و مستدام باشید !


سلام و رضوان خدا بر شما
سپاس
ممنون از لطف شما
بروی چشم.
زیر سایه خدا برقرار باشید.
۰۵ مهر ۹۱ ، ۱۹:۴۲

بی رنگی... می گوید:

به کوری چشم دشمنان، تا آخر خواهیم ایستاد و از اسلام، امام، انقلاب و ولایت دفاع خواهیم کرد.
تا کور شود هر آنکه نتواند دید..
۰۵ مهر ۹۱ ، ۱۹:۵۴

م.م می گوید:

سلام

متناتون واقعا پر معنی و مفهوم هستن . ان شالله در سایه حق ، پیروز و سربلند باشید / یا علی


سلام بر شما
نظر لطف شماست
سپاس از لطفتان
۰۵ مهر ۹۱ ، ۲۰:۰۸

meshkat می گوید:

سلام علیکم.
سرتان بلند،
سینه تان سپر،
روزیتان شهادت.
که پسران فاطمه سلام الله علیها شیر بودن را هم از پدر و هم از مادر به ارث برده اند.
قلمتان پایدار سید...
یا علی.


علیکم السلام
سپاس از لطفتان
ان شاءلله که لایق باشیم...
یا زهرا
۰۵ مهر ۹۱ ، ۲۰:۲۰

یه بنده خدا می گوید:

سلام و درود

یاعلی

برای فرج صلوات


سلام خدا بر شما
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۰۵ مهر ۹۱ ، ۲۰:۲۲

حدیثا می گوید:

سلام
آقای رضی زاده من برای شهدا خیلی احترام قائل هستم و برای خانواده اشان و معتقدم من هیچ گاه نمی تونم تصور کنم زندگی شما چه فراز و نشیب هایی رو داشته .
ولی نمی تونم تندخویی رو درک کنم
روحیه حماسی و تندخویی به نظرم باید متفاوت باشه ،
فکر نمی کنید شدیدالحن و تند انتقاد می کنید؟
خیلی از بچه مذهبی ها رو دیدم تا می خواهی باهاشون صحبت کنی شروع می کنن به فحش دادن فکر می کنید دلیلش چیه؟
۰۵ مهر ۹۱ ، ۲۰:۴۶

افسرجوان جنگ نرم می گوید:

سلام
شهید یعنی کسی که باارزشترین چیزش یعنی وجودش جونش رو در راه خدا میده / ما هم نگفتیم جنگ خوبه عزیز ولی ما در حال حاضر در فضای مسموم جنگ نرم هستیم این عمار؟؟؟؟؟
و...
۰۵ مهر ۹۱ ، ۲۱:۰۳

حدیثا می گوید:

سلام
متشکرم از توضیحتون.
موفق باشید.
۰۵ مهر ۹۱ ، ۲۱:۰۴

خانم معلم می گوید:

انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامه ...

نمیدانم چگونه است تکرار تاریخ ... و چرا عبرت نمی گیرند آنهایی که در جبهه ی غیر خدایی حرکت میکنند ...
مطمئنا این کارها نشانه ی ضعف و ترس دشمن ِ زبون است و جز این نیست . عزمتان راسخ و قلم و قدمتان استوارتر از همیشه باد ...

دعایمان همیشه بدرقه ی راهتان خواهد بود ...
۰۵ مهر ۹۱ ، ۲۱:۱۳

سید یاسر می گوید:

چیزی از عمر نمانده است ولی می خاهم
خانه ای را که فروریخته بر پا دارم ...
۰۵ مهر ۹۱ ، ۲۱:۱۴

ش.ج می گوید:

سلام ...
آقا ای ول!!! اون روز که دیدم هک شده واقعن جوش آوردم ولی حالا ...
ما را از هک شدن نترسانید که با هر بار هک شدن، عزممان جزم تر و رزممان تماشایی تر می شود. دیگر موسم بد مستی ماست. ما با ترس نسبتی نداریم ........ که بابای ما حضرت ماه است !

سرافراز باشید و پایدار ... قلمتان گرم به لطف بانوی میقات ... یــــاعــلــــــی
۰۵ مهر ۹۱ ، ۲۱:۲۰

بسم ِ هو .. می گوید:

سلام
گفته بودم که سردارید از آمدن ِ تان خوشحالیم،
منتظر آمدن ِ تان بودیم که برای ِ خلیج بیجا کرد عربی نظر ندادیم !
پرچم » کاش می شد خدا را بوسید - همیشه در اهتزاز انشاالله ..

یا علی
۰۵ مهر ۹۱ ، ۲۲:۴۶

راز آن سالها می گوید:

لعنت صاحبان نام های حک شده بر روی سربند های عشق بر تو ای طراح کاریکاتور دشمن شاد کن



با که شوخی می کنی با صاحب نام های مطهری که روی سربندها نقش بسته است یا با شیر مردان خونین کفن و صاحبان بدن های پاره پاره



تو و هر که تو را حمایت کرده باید به دل زخمی ایرانی که هنوز داغ سال های عشق و خون را به دوش می کشد جواب دهد



ما که جزای تو و همراهانت را به خدا و مهدی موعود (عج) سپردیم
۰۵ مهر ۹۱ ، ۲۳:۲۹

پرچین راز می گوید:

سلام.
ایام ولادت امام رضا مبارک باشه.
خدا خیرتون بده .... قلم زیبایی دارید.
۰۵ مهر ۹۱ ، ۲۳:۳۹

فاطمه می گوید:

احسنت
۰۵ مهر ۹۱ ، ۲۳:۵۰

313 می گوید:

اگر می توانید حنجره حسینی و فریاد حیدری مرا هک کنید.....

سلام بزرگوار
قلمی زیبا، بسیار قوی و گیرا ، با روحیه ای انقلابی ( به قول خودتان جنگی و به رنگ خون ) ....
واقعا دست مریزاد

در سایه ولایت مستدام

جانم حسین
۰۵ مهر ۹۱ ، ۲۳:۵۰

علی می گوید:

سلام ... کسی نگفته جنگ چیز خوبیه ... ولی اگه جنگ تحمیل بشه به انسان شهید میشه مقدس .... حاضرم با هم مناظره کنیم .... با هر شرایطی که شما بگید درباره شهدا ... من افتخار می کنم که شهید بشم و به شهدا .. و خدا را شکر می کنم که در نسلی متولد شدم که بوی شهدا از اون میاد ... هر وقت نظر دادید در خدمتم


سلام
مناظره درباره چه مورد شهدا بزرگوار؟
۰۵ مهر ۹۱ ، ۲۳:۵۸

مهدیا می گوید:

به ابن جاسم بگو

الگوی جنگ ما " قاسم " است...
۰۶ مهر ۹۱ ، ۰۱:۰۲

رضا می گوید:

من متوجه نشدم

کی شما رو هک کرده؟

اعراب ملخ خور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا بدون پاسخ نذارید.


یک شخص وطن فروشی با نام خلیج لجن ع!ر!ب!ی! هک کردن وب را
۰۶ مهر ۹۱ ، ۰۱:۱۴

علی غفاری می گوید:

سلام امیدوارم شما به سوالات من پاسخ بدبد؟
- اسلایدر وبتون رو چطور درست کردین و از چه کدی استفاده کردید؟
- تبلیغات بلاگفا رو چطوری حذف کردید ؟
ممنون میشم اگه به وب ما تشریف بیارید و از طریق نظرات پاسخ بدید...
۰۶ مهر ۹۱ ، ۰۱:۴۱

فطرس می گوید:

عرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعر
عرعرعرعرعررعرعرعرعرعرعرعرعر بی بی بی بی بی بی بی بی بی بی
بی بی بی بی بی بی بی بی بی بی بی همه چیییییییییییییییییییییییز


خنده...
۰۶ مهر ۹۱ ، ۰۱:۴۹

نقطه تسلیم ... شراب طهور ... می گوید:

سلام بزرگوار ... خدا قوت خیر بدهد به شما ... ایام میلاد حضرت رضا مبارک ...

انسان همیشه در حال جهاد است هم با خود هم با ظلم دیگران ...

در این رزم نفس گیر موفق باشید ...

خداوند حفظتون کنه ... یا علی ...


سلام خدا بر شما
میلاد آقا امام رضا بر شما هم مبارک
برای استواری مان دعا کنید.
یا زهرا
۰۶ مهر ۹۱ ، ۰۲:۰۹

حی علی الجهاد می گوید:

بیرق قیام برافراشته شده...

و ما منتظریم کی شب حمله فرا می‌رسد!

جهان در آستانه‌ی تحولی دیگر است ... تحولی در سایه‌ی جنگ‌های ظهور...

خدایا برسان بقیه‌ات را...
۰۶ مهر ۹۱ ، ۰۳:۰۸

سید محسن می گوید:

سلام

هـر کسی را تا ز بـیـنـش مـن به او حاجت ندادم
نـاجـوانــمــردانه می گـویــد کـجــا حـاجت روایـم

نیست حتمـا در صلاحــت تـا بگیـری حـاجت خـود
جـان مـولایـت نـگــو دیگــر بــه پـابـوسـت نـیـایـم

میلاد امام رضا علیه السلام تبریک

یازینب
۰۶ مهر ۹۱ ، ۰۷:۰۲

سجاد بحرینی می گوید:

سلام سید محمد
دیروز صبح در کمال ناباوری دیدم که وب شما هک شده اصلا باورم نشد.بیشتر از این تعجب کردم که دشمن از یه وبلاگ چقدر ترس داره ولی جوابدندون شکنتون رو خیلی حال کردم
پدرم خون بازی یاد من داده. ما مرد نبردیم. ما را از هک شدن نترسانید که با هر بار هک شدن، عزممان جزم تر و رزممان تماشایی تر می شود. دیگر موسم بد مستی ماست. ما با ترس نسبتی نداریم، که اگر داشتیم مثل شما و پدرهای شما در خانه می نشستیم و نمودار جمعیتی را صعودی می کردیم. گیرم که بیشمار هم که باشید، باز خیالی نیست. که جمعیت برای ما ملاک نیست، چرا که «کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة». پس غلط کردید بیشمارید!
بارک الله سید . دمت گرم
۰۶ مهر ۹۱ ، ۰۹:۵۴

حسن می گوید:

گل
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۱:۲۷

یاس می گوید:

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
عیدتون مبارک
به کوری چشم دشمنان، خلیج فارس همیشه فارس می ماند
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۲:۰۹

شیشوان می گوید:

اگر مقصد پرواز است قفس ویران بهتر؛
پرستویی که مقصد را در کوچ می یابد از ویرانی لانه اش نمی هراسد.(شهید آوینی)
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۲:۲۹

پیدای پنهان می گوید:

دستت درد نکنه حتما خوب حالشونو گرفتی که مجبور شدن هکت کنن
موفق باشی
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۲:۳۹

مینا می گوید:

مژده ای اهل رضا روی رضا پیدا شد
جلوه حسن الهی به فضا پیدا شد
ضعفا روی به گلزار ولایت آرید
که گل روی معین الضعفا پیدا شد . . .
من برای شهدا و خانواده های آنها احترام زیادی قائل هستم مخصوصاَ از روزی که فیلم روزهای زندگی را دیده ام دیدگاهم بسیار نسبت به شهدا و خانوادههای محترمشان فرق کرده است به نظر من در طی این یک هفته دفاع مقدس این فیلم بسیار زیبا واقعیت جنگ را به تصویر کشید و بیشترین تاثیر را روی مخاطب داشت و من بیشتر از گذشته آرامش و امنیتم را مدیون خونهای شهدا می دانم .
راهشان پررهرو باد
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۲:۴۴

مهاجر می گوید:

سلام خداقوت.
چقدر زیبا:
شما اگر می توانید حنجره حسینی و فریاد حیدری مرا هک کنید، که البته نمی توانید، همانطور که اجداد ملعونتان نتوانستند در کاخ یزید، حنجره زینب را هک کنند که از بلاغت و فصاحت خطبه هایش، یزید ملعون هنگ کرد.
التماس دعا یا حق
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۳:۰۲

اوج باور می گوید:

سلام
ری استارتت را تبریک می گم همین دوباره برگشتن و بالا آوردن سایت پوز زنی دشمن است.
در راه ولایت پایدار باشی.
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۳:۰۸

م می گوید:

آره اومدم بهت سر بزنم دیدم هک شدی ناراحت شدم
خدا بی جواب نمیذاره
و من یعمل مثقال ذره شرا یره
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۳:۲۲

لـــی می گوید:

جالبه عنوان وبت
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۳:۴۰

پارسا می گوید:

برادر خیلی کارت درسته..
ما همه پشتت هستیم، بذار اونا عرعر کنن..
در پناه حق
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۳:۴۶

عارف می گوید:

السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا المرتضی

میلاد حضرت امام رضا علیه السلام مبارک باد


وب سایت پرمحتوایی است .....امیدوارم همیشه ایام موفق باشید ومنصور
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۳:۵۰

سعید می گوید:

هیچ وقت نگو رسیدم ته خط....
"اگر هم احساس کردی رسیدی ته خط"....
یادت بیار که معلم کلاس اولت گفت:نقطه سر خط..
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۳:۵۸

بخشایی - راز آنلاین می گوید:

به نام خدایی که واحد است.
امیدوارم این عشق خدایی شما همچنان باقی بماند.

یاعلی مدد
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۳:۵۹

احسان می گوید:

سلام
وبلاگتان حتما برای دزدها که حتی به نام دریا هم رحم نمی کنند چیز دندانگیری داشته گرگها همیشه چنگال می اندازند آن هم یه صورت آهو
از خیلی وقت پیش وبلاگتون رو می دیدم
از اون موقع که کتاب یک عاشقانه آرام را معرفی کردید و گفتید که اسم وبلاگ را از کتاب روی ماه خداوند را ببوس انتخاب نکرده اید و مطلبی در مورد ان خانم بازیگر که عور شد نوشتید و از این ناراحت شدید که نظرات ان مطلب از مطلبی در مورد یکی از ائمه بود بیشتر بود...
هرگز نظری در وبلاگتان نگذاشته ام بنا به عادت
خوشحال شدم که به وبلاگم سر زدید...
شاعری در قطار قم - مشهد چای می خورد و زیر لب می گفت:
شک ندارم که زندگی یعنی، طعم سوهان و زعفران، بانو !
سید حمید رضا برقعی
قصد این بار قصیده از برادر گفتن است
ورنه می‌گفتم از این معصومه‌ خواهر بیشتر
...
از غلامان شما هم می‌شود دنیا گرفت
من نیازت دارم آقا روز محشر بیشتر
تولد امام رضا هم مبارک باشه....
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۴:۱۵

فرگل می گوید:

درود
راستی من خودم ساکن مشهدم .
اگر این روزا رفتم حرم آقا از طرف شما و دوستان نائب الزیاره میشم حتما
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۴:۴۰

فرزند خاک می گوید:

سلام سید جان....
خوشحالم تونستی برگردونیدددددددددددددددددددددددد
تکبیر..............
تا کور شود هر آنکه نتواند دید....
دعایم کن
یاعلی مددی
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۵:۰۷

محمد صفابخش می گوید:

بسم رب الشهدا و الصدیقین خدا می دونه شلمچه یک فضای رقیق شده ای از کربلای امام حسینه! پشت فنس های شلمچه کمی آن طرف تر کربلای حسین است همین جا بود که علی اکبرهای خمینی برای رسیدن به کربلا دست و سر می دادند و پهلویشان شکسته می شد... یا حسین
التماس دعا
یازهرا
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۵:۵۹

قاصدک خدا می گوید:

عجب!!!
پس هک شده بودید!اینم یه نوع مردم آزاری است...
همیشه حق در اقلیته و عده کثیری سعی میکنند حق و حقیقت رو بپوشانند
قلمتان توانا
((خیلی خوب مینویسیدها...)
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۶:۰۸

ققنوس،سیمرغ می گوید:

به یارانم بگو وقتی مرا به ظاهر مرده دیدند
اگر اندوهگین بودم برایم بگریند
گمان نکنید که من مرده ام
به خدا سوگند که من نمرده ام
من پرنده ام و این قفس تن من است
از قفس پریده ام از بند آن آزاد شده ام
با مرگ نجات یافتم و اکنون خدارا به عیان می بینم
جان ها را از قفس تن ها برهانید تا خدا را آشکارا ببینید
شربت مرگ شما را نترساند مرگ انتقال از دنیاست
عنصر جان و تن نیز در همه ما یکسان و همگون است
خود را جز شما نمی بینم و معتقدم که شما هم من هستید
به من رحم کنید تا به خود رحمت آورید
و بدانید که شما در پیِ ما آمده اید
هر کس مرا می بیند خود را تقویت کند
دنیا بر شاخ فنا استوار است
همه ی سخنم با شما این است
که سلام خدا ستایش و نیایش اوست
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۶:۳۲

سیده می گوید:

سلام و احترام

خوشحال شدیم چشممان مجدد به وبتان روشن شد
ازعرعرعرعربی بی همه چیز چه انتظار؟

در سایه سار حضرت مهربانی ها باشید انشالله.عیدتون با برکت. لبخندشان نصیبتان
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۷:۱۹

فدایی گل زهرا می گوید:

سلام
خسته نباشی برادر
۰۶ مهر ۹۱ ، ۱۸:۲۸

شوق دیدار می گوید:

سلام ستاره درخشان
تو روشن ترین راهنما در تاریکی ها و سرگردانی ها هستی.
در زندگی تو را نشان راه میکنم
اللهم عجل لولیک الفرج
عیدتون مبارک
۰۶ مهر ۹۱ ، ۲۰:۴۴

عماد جعفری می گوید:

سلام دوست عزیز

زمانه بر سر جنگ است یا علی (ع)
مدد ز غیر تو ننگ است یل علی (ع)
۰۶ مهر ۹۱ ، ۲۳:۴۰

آن ذره که به حساب ناید مائیم... می گوید:

سلام سید
عیدتون مبارک
خوشحالم که درست شد

التماس دعا برای عاقبت بخیری همه جوونا
۰۶ مهر ۹۱ ، ۲۳:۵۳

کاش می شد خدا را بوسید می گوید:

حسویم میشه به خودت
به نوشتنت
به اعتقاد راسخت به شهدا
حتی به هک شدنت

هفته قبل قم بودم و خیلی هم خوش گذشت مخصوصا رو به روی ضریح نشستن و بی صدا با بی بی حرف زدن و به پهنای صورت اشک ریختن ...

آقا سید دعا کن برای ما
از ته دل دارم میگم برام دعا کن ...
خواستی به خدا کد منو بدی بگو همونی که لایق نبود و همیشه بهش لطف داری .
۰۷ مهر ۹۱ ، ۰۱:۲۶

a.kaabi می گوید:

اقای سید سلام خدا تو رو ببخشد به عربها توهین می کنید که در بین آنها مردان مومن و پیامبر زاده زیاد است مثل اینکه به هر فارسی توهین می کنید و بعد می گویید منظورم یک استان است چگونه در ان دنیا از همه ی مردم طلب بخشش می کنید ؟
2. در زمان پیامبر و همچنین در زمان ما در جنگ تحمیلی پدر شما و پدر ما برای اسلام جان و مال و سلامتی خود را فدا کردند آیا فرزندان آنها هم می توانند فقط برای اسلام و اتحاد ملت های مسلمان از غرور جاهلیت دست بر دارند و مسلمانی خود را با عمل نشان دهند و خلیج فارس را به خلیج محمدی (ص) بنامند و همه ی مشکلات را بین کشورهای اطراف خلیج فارس است با هم دلی حل کنند و این ولخرجی ها و هزینه ها و کینه ها را که در حقیقت با سرمایه ی امت اسلام است پایه اسم فدا نکنیم و این کارا غیر از اسراف چیز دیگری نیست و این راهی را که من و تو می رویم به نا کجا اباد است
یک اشاره از پیامبر همان بس است که انگار اینده را می داند و سلمان فارسی را به سلمان محمدی تبدیل کرد ایا ما فرزندان فدای اسلام می توانیم برای رضای خدا و اتحاد مسلمانان از تکبر نژاد پرستی خود دست برداریم و با عمل مسلمانی خود را ثابت کنیم
3. حضرت علی فرمودند : حقیقت تلخ است اگر ان هم ضد نظر شما باشد اگر فرزند حیدری بر نفس اماره ات غلبه کن و در وبلاگت این سه مورد را بنویس و نظر دیگران را بپرس .
برادرت کوچکترت کعبی .


سلام و رحمت الله
خلط مبحث نفرمایید بزرگوار.
اگر قرار باشد با این نوع نگاه درباره نژاد پرستی صحبت کرد، پس خداوند تبارک نعوذ بالله بزرگترین نژاد پرست است که در قرآن فرموده: «الاعراب اشد کفرا و نفاقا»؟
اما آیا منظور خدا از اعراب، عرب ها بوده است یا عرب جاهلی؟
۰۷ مهر ۹۱ ، ۰۲:۰۲

ثنا... می گوید:

سلام.خدا قوت...
۰۷ مهر ۹۱ ، ۰۳:۳۷

گلسا می گوید:

واسه منم دعا کنید ...
۰۷ مهر ۹۱ ، ۰۸:۲۱

تسنیم می گوید:

اگر سری به ابوظبی زده باشید سوسمارخورهای آن جزیره ی کوچک و تازه به دوران رسیده هم خلیج فارس را خلیج عربی خطاب می کنند!
درود بر شما که پشت سر پدر در جبهه ی فرهنگی جهاد می کنید.
۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۲:۱۹

بنت الزهرا می گوید:

سلام سید..
خدا قوت،من موفق نمیشم به روایت لینک هاتون رو ببینم!!
۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۳:۱۹

باران....... می گوید:

ممنون از حقایقی که بر قلمتان جاری کردید.حرف دل من وتمام دهه ی جنگیها بود.جنگ برای خیلیها اگر تمام شده باشد برای ما که در خانه ها و حافظه هایمان هنوز یادگارهایی گاهی تلخ از آن داریم هنوز تمام شده، حداقل تا وقتی که کابوسهای شبهایمان است.
ممنون
۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۳:۲۳

اروند می گوید:

نحن مقاومون

*********نحن مقاومون

******************نحن مقاومون

*****************************نحن مقاومون

اینجا آغازی دوباره است.

ای فرزند ایران شروع عاشقانه ات را تبریک می گوییم

******میلاد شمس الشموس بر شما و عاشقان حضرتش مبارک باد*******

با تشکر.یاعلی
۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۴:۳۷

منتظر می گوید:

اگر تمام شیاطین یکی شوند چه باک
خدای فاطمه این ملک را نگهدار است.
واحفظ قائدنا سید علی بحق الحسین(ع)...
....................................................................................
ما فقط منسوبیم به خادمی حرم
۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۴:۴۵

آوینی می گوید:

سلام سید
شکر که ایستادید...
تحسین نمیکنم برگشتتان را چون جز این انتظار نمیرفت و باید برمیگشتید و باز مبارزه....
خداقوت
سید برایتان ایمیلی زدم نمیدانم به دستتان رسیده یا نه لطفا خبرم کنید اگر نرسیده مجددا بفرستم
سپاسگذارم
یاعلی
۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۵:۰۳

بین الحرمین می گوید:

بابا تو دیگه کی هستی ،خدا خیرت بده ،به جوانانی همچون شما افتخار میکنیم در سایه امام زمان باشی همیشه
با معرفی پیامبر توسط اندیشمندان غربی به روز هستیم.
۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۶:۵۹

صیاد می گوید:

سلام علی انصار الله و یا اعداء الله:
پدرانمان به ما جنگ یاد دادند و پدرانتان به شما خواب و ننگ...
ما را نترسانید از افعالی که صرف کردنشان از ابتدایی ترین درس های دوران ابتدایی مان بوده و هست...
در مکتب نسل بنی انقلاب هر روز هزار طفل زاده می شوند و خدا به تنهایی خودش کافی است
لو کره المشرکون، حالا چه تفاوت که به هک یا که به خون...


سلام داداش سید، کلاً دم شما گرم و پاینده باشی انشاالله...
حق پشت و پناهت عزیز...
۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۷:۱۳

زهره می گوید:

سلام
عید شما هم مبارک
۰۷ مهر ۹۱ ، ۱۸:۰۶

منتظر مولا می گوید:

مهدیا
گشته میلاد علی موسی الرضا
تو نمی خواهی بیایی مولا
باسلام به شما دوست عزیز
میلاد امام هشتم بر شما مبارک
بسیار وبلاگ مفید و آموزنده ای دارید.خدا شمارا حفظ کند
۰۷ مهر ۹۱ ، ۲۰:۵۴

هادی می گوید:

سلام.
اطاعت امرشد.
چی می شد یک فرصت هم به ما برسه.
ماهم منتظریم.....
عرب و اسراییلی نداره.
یاعلی
۰۷ مهر ۹۱ ، ۲۳:۱۳

باران می گوید:

زیبا بود...
۰۷ مهر ۹۱ ، ۲۳:۲۱

جواد می گوید:

سلام

ببخشید من متن رو تا نصفه هاش خوندم

یه چیزی نظرم رو به خودش جلب کرد

شاید من اشتباه کنم

ولی به نظر شما ما باید به اسم یک قوم توهین کنیم

نمی خوام سخت گیر باشم ولی از روی خشم نباید کار غیر منطقی کرد حرف کلی زد

باید تو همون محدوده ای که رهبر مشخص کرده قدم گذاشت

نظر من بود شاید اشتباه باشه

در کل ممنون

خدا نگهدار
۰۷ مهر ۹۱ ، ۲۳:۵۲

الناز می گوید:

سلام وبلاگتون عالیه
ایشالا که موفق باشید
۰۸ مهر ۹۱ ، ۰۱:۱۵

حزب الله(خواهران) می گوید:

سلام

امام سجاد(ع):کشته شدن عادت ما و شهادت کرامت ماست.
بی شک ما هم با تاثی از ائمه علیهم السلام در مقابل ظلم و کفر خواهیم ایستاد و شهادت را بزرگترین افتخار برای خود می دانیم...

شهادت نصیبتان.
۰۸ مهر ۹۱ ، ۰۴:۱۳

تیام می گوید:

سلام آقاسید
توروخدا اگه رفتیدحرم حضرت معصومه س سلام و ارادت ماروهم برسونید
دعاکنید برای همه کسایی که نمیتونن بیان حرمشون
واینکه ایشون و برادرشون مارم دعوت کنن ب زودی زود ..
ممنون میشم اگه شما این لطف رو بکنید.

التماس دعای شدید...
۰۸ مهر ۹۱ ، ۰۵:۴۷

آهسته عاشق می شوم می گوید:

مبارک باشه تولد اماممون...
.
.
.
دنیا دنیا التماس نور
۰۸ مهر ۹۱ ، ۰۹:۲۳

امتداد... می گوید:

دیدند دشمنان که خط ولایت لاف نیست
شمشیر دوستان علی در غلاف نیست
در این خط نخل تناور همیشه هست
مقداد ومالک اشتر همیشه هست
اینجا کوفه نیست که خوارج عالم شوند
سلمان نمرده،ابوذر همیشه هست
صف بسته اند این همه سردارها به شوق
یعنی برای پیشکشی ات سر همیشه هست
روشن ترین روایت عمار میشویم
در عشق سید علی همه میثم تمار میشویم...
.
.
.
سلام آقاسید
"مانسل بنی انقلابیم وخامنه ای ماه بنی انقلاب،تاکور شود هر آنکه نتواند دید"
دمتون گرم،کیف کردم
قلمتون همیشه پایدار
یاعلی
۰۸ مهر ۹۱ ، ۰۹:۵۳

هم سنگر می گوید:

سلام
مگه هک نکرده بودن شمارو
خوشحالم برگشتین
زنده باشید
یاعلی
۰۸ مهر ۹۱ ، ۱۳:۳۱

ماری می گوید:

سلام آقا سید
با شناختی که ازتون داشتیم مطمئن بودم خیلی زود این تابلوی اعلانات مقاومت رو دوباره برپا می کنید .
همت را از شهید همت یادگرفته اید و مقاومت را از پدرتان و دوستانشان
مردانگی و استواریتان افزون
شب میلاد آقا در حریم رضوی دعاگویتان بودم

خوابهایتان به تعبیر نزدیک است انگار
بوی ظهور را دیگر حتی ما نیز استشمام می کنیم چه رسد به کفتارها که دارند دست و پاهای آخرشان را می زنند برای چنگ انداختن به صورت دین و آل الله ...!!!

دعایتان می کنیم .... دعایمان کنید ....


سلام و رحمت و رضوان خدا بر شما
سپاس از لطف و احسانتان
زیارتتان قبول ان شاءلله.

کسی می آید؛
کسی که مثل هیچکس نیست...
۰۸ مهر ۹۱ ، ۱۳:۴۸

عبدا... می گوید:

سایت پرمحتوایی است خداوندهمه رادرراه راست هدایت کناد.خوشحال می شوم به وبلاگ ماهم سری بزنید
۰۸ مهر ۹۱ ، ۱۶:۱۱

رهگذر می گوید:

آمار کل بازدید «کاش می شد خدا را بوسید»، از جمعیت کل امارات و کویت و قطر و بحرین هم بیشتر است. مگر که این چند کشور شبانه روز زاد و ولد کنند تا شاید به آمار کل بازدیدهای من برسند..

صرفا جهت افزودن این آمار همین
۰۸ مهر ۹۱ ، ۱۷:۳۱

هستی می گوید:

زنده باد ایران!!!!
۰۸ مهر ۹۱ ، ۱۸:۱۳

حمیدرضا می گوید:

سلام سید
کولاک کردی به مولا
خبر نداشتم هک شدی ولی خوب پوزشون رو زدی ای ول
:)
۰۸ مهر ۹۱ ، ۲۱:۵۴

جامانده می گوید:

گاهی وقتا پیش خودم میگم منی که متولد ِ بعد از قطعنامه م ، از هیچی خبر ندارم ...
از هیییییچیییی
۰۸ مهر ۹۱ ، ۲۲:۴۷

نسل چهلم می گوید:

یه سوال آقا سید.
چرا این پیام هک شدن به صورت یک پست در وب شما هست با نظرهاش؟ تا حالا اینجوری هک شدنو ندیدم...


از سوال پیداست که دنبال جواب نیست.

والعاقبة للمتقین
۰۸ مهر ۹۱ ، ۲۳:۰۸

ب می گوید:

سلام
وبت زیباست اما زیاد ازمطالبش خوشم نیومدناراحت نشو
تو دینت این رامیگه دین من یه چیز دیگه

بای
۰۸ مهر ۹۱ ، ۲۳:۴۰

کیارس می گوید:

جانا سخن از زبان ما میگویی...
سلام مومن
قلمت سبز
عااااالی بود
۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۰:۳۰

ناموس خدا می گوید:

سلام
حالا می فهمم چرا وبتان از لیست وبم حذف شده بود!!
جنگ عقیده یعنی همین!
که حتی در خانه و پشت لپ تاپ هم باید جنگید!
.
.
.
با جنون نوشتی از جنس حضرت موعود (عج) به روزم.
۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۳:۱۰

فدائی اسلام می گوید:

بسم الله

سلام
وقت بخیر
خسته نباشید اش را ما می گوییم چایی اش را شما پیدا کنید.
و اینکه هر که بامش بیش برف اش بیشتر.
۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۳:۱۶

گرا می گوید:

باد هرچه قدر هم زوزه بکشد
کوه نمی تواند در مقابلش تعظیم کند...
.
.
.
شاد کردی دلم را
۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۳:۲۵

عکس تو حرف می گوید:

سلام
هک شدن مایه ی افتخار سربازان هست و این یعنی همان طوری می نویسید که آن ها دوست ندارند، یعنی خوب می نویسید. پس استوار و محکم و با اطمینان ادامه دهید. در پناه خدا موفق باشید
باعث خوشحالیست که گوگل پلاس انتهای سایت را حذف کردید. این هم یک نوع مبارزه است.
۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۵:۳۰

یه بنده خدا می گوید:

سلام و درود
ایام به کام
موید باشید

برای فرج ال الله صلوات
۰۹ مهر ۹۱ ، ۱۵:۳۳

انار می گوید:

خدا حفظتان کند ان شاالله
۰۹ مهر ۹۱ ، ۲۰:۴۴

بسم رب الشهداء می گوید:

اینجا خونه ی شهداست....!

بدون از طرف خود شهداء دعوت شدی....!
۰۹ مهر ۹۱ ، ۲۱:۲۵

آهسته عاشق می شوم می گوید:

به نام شهدا که بدون امضا برای آزادی جنگیدند...
۰۹ مهر ۹۱ ، ۲۱:۵۲

مهدیه می گوید:

انشالله خدا نگهدارتون باشد
۰۹ مهر ۹۱ ، ۲۲:۳۲

مهندس می گوید:

سلام مرسی از مطالب خوبت
شهر نگار هم با کلی مطالب تازه و به روز آپ هستش بیا و سرافرازمان کن
بدو بیا منتظر حضور گرم و پرشورتان هستیم
برای اولین بار در جهان
شهر نگار
۱۰ مهر ۹۱ ، ۱۰:۵۲

سلام می گوید:

از مطالب از در تا مادر و حاء سین یاء نون... در مدرسه میخواهم استفاده کنم.. با اجازه:....



با ذکر منبع مانعی ندارد.
یا زهرا
۱۰ مهر ۹۱ ، ۱۳:۴۰

فاوا می گوید:

سلام علیکم.
با افتخار لینک شدید.
خدا قوت.
پایگاه مقاومت شهید بامروت
یا مهدی ادرکنی
۱۰ مهر ۹۱ ، ۱۷:۰۱

مرضیه می گوید:

سلام
خوشبحال اخویتوون دانشگاه تهران قبول شده وخوشبحال اخویتون که همچین داداش خوبی داره صبور باحوصله
موفق باشین
۱۰ مهر ۹۱ ، ۱۸:۲۶

مینو می گوید:

مائیم و نوای بی نوایی
بسم لله اگر حریف مائی


سلام
خدا قوت آقاسید.
۱۰ مهر ۹۱ ، ۲۳:۵۳

س.ا.غفاری می گوید:

کاش می شد خدا را . . .
قشنگه
ممنون
۱۱ مهر ۹۱ ، ۰۲:۳۱

صبــــرا می گوید:

دل و جانتان علی اکبری باشد انشاالله ...

برقرار باشید .
۱۱ مهر ۹۱ ، ۱۱:۳۷

مهدی کوچک زاده می گوید:

سلام
"دلسوزان واقعی نظام را بشناسیم! " را در http://kouchakzadeh.blogfa.com/post-204.aspx بخوانید و به دیگران هم توصیه کنید


سلام و رحمت خدا بر شما جناب دکتر
خدمت رسیدیم بزرگوار
انشاءلله که در راه سیاست ذره ای از مسیر تقوا منحرف نشویم.
التماس دعا
۱۱ مهر ۹۱ ، ۱۵:۵۰

بهنام.ج می گوید:

فکر می کنم آن مطلب "توی خلیج پارسی ما عرعر نکنید" شایسته ترین مطلب برای این جمعیت حمار بود!!
۱۱ مهر ۹۱ ، ۱۵:۵۲

بهنام.ج می گوید:

ایستادگی ات بوی شهادت می دهد سید.
۱۱ مهر ۹۱ ، ۱۶:۰۸

کاردستی خدا می گوید:

سلام عزیز

این خلیج همیشه فارس هست چه اینها بخواهند چه نخواهند

تمدن چند صد ساله را نمیشه عوض کرد.


موفق و پیروز باشی
۱۱ مهر ۹۱ ، ۱۶:۳۵

آهسته عاشق می شوم می گوید:

امروز از دیروز به قیامت نزدیکتریم،

به خداوند چه طور؟؟؟...
.
.
.
التماس نور
۱۱ مهر ۹۱ ، ۱۷:۰۱

محبان مهدی می گوید:

ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد
بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد
سوگند به هر چهارده آیه نور
سوگند به زخم های سرشار غرور
آخر شب سرد ما سحر می گردد
مهدی به میان شیعه برمی گردد
۱۱ مهر ۹۱ ، ۱۷:۰۲

گروه پلاک 8/محسن(128) می گوید:

خلیج ما همیشه فارس میماند

با مطلب "در را که باز می کنم بوی دلار می آید از آنسوی کوچه ..."
منتظر شما هستیم
۱۱ مهر ۹۱ ، ۲۳:۵۴

نسیم عطرگردان می گوید:

مستقل از عقیده تون، به یقینتون غبطه می خورم...
چند تا پاراگراف نوشته بودم... که دو بار خواستم بفرستم ولی نشد، شاید حکمتی بوده... دیگه ننوشتم
التماس ذعا
۱۲ مهر ۹۱ ، ۱۲:۳۸

هم خوابگاهی می گوید:

تمام دارو ندارم امام خامنه ایست

گل همیشه بهارم امام خامنه ایست
۱۲ مهر ۹۱ ، ۱۲:۵۹

بسم ِ هو .. می گوید:

روزگار غریبی است ..
۱۲ مهر ۹۱ ، ۱۳:۱۷

گروه شهدای دانشکده معارف قرانی اصفهان می گوید:

سلام علیکم

چند وقت پیش منو هم تهدید کرده بودن که وبتو هک می کنم ...

الحمدلله هنوز اتفاق نیافتاده ...
سید غرض از مزاحمت این بود که ما گروه شهدای دانشکده معارف قرانی وبلاگ ساختیم
خواستم دعوتتون کنم ....
بنده نویسنده وبلاگ داداش مهدی ومصطفی هستم وبتون رو لینک کرده بوده بود
اگه اجازه بدید داخل وب جدیدمونم لینکتون کنم ..
التماس دعا
یازهرا
۱۲ مهر ۹۱ ، ۱۸:۰۰

رویا آزادی می گوید:

سلام همسنگر درست نیست سرباز امام خامنه ای به گونه ناشایست بگوید وبنویسد شما باید درحد شان خودتان بنویسید حتی اگر روی سخن با دشمن باشد عر عر عربی شایسته شان شما وامامتان نیست وشاید اشکال شرعی هم داشته باشد
۱۲ مهر ۹۱ ، ۲۰:۲۶

جانم فدای سید علی می گوید:

اسمی ک برای وبت گذاشتی خیلی عالیه و با احساس
اما توقع داشتم ک با باز کردن وبلاگت ببینم ک فقط در مورد خدا صحبت میکنی اما اینطور نبود

کاش میشد زمانی ک احساس خستگی میکنم خدا دست نوازشگرش رو روی سرم میگذاشت تا همیه خستگیهام از جان و روحم بره بیرون
۱۲ مهر ۹۱ ، ۲۰:۴۵

تکاور245 می گوید:

به نام خداوند مردان جنگـــــ
سلام؛ شاید دیر شده باشد . . . نتوانستم برای هفته ی دفاع چیزی بنویسم اما موقعی که کاریکاتور مزدور قلم به دست روزنامه شرق را در توهین به رزمندگان دیدم نتوانستم ساکت بمانم و وقتی فیلم بوسیدن روی ماه را دیدم قلم را برداشتم . . .
در کاریکاتور صحبت از صف است پس:
در صف مترو ، اتوبوس یا سینما، نانوایی و یا هر صف دیگری و جمع دیگری مراقب آدمهای دور و برت باش شاید تو در کنار یک قهرمان ایستادی و خودت نمیدانی !!
اگر تکه گِلی از خاک مقدس وطنش به کف پوتین بیگانه ای چسبیده بود آنرا با خون خود شستند تا ذره ای از این خاک خدایی به دست بیگانه ای نماند !!! آیا این را با بدون بصیرت و با چشم بسته انجام داده است!!
یاد و خاطره همه ی مادران شهدا که به حق زینب وار بر داغ فرزندان رشید خود صبر کردند که اگر نبودند نمیشد و هیچ کدامشان مثل مادران شهید فیلم بوسیدن روی ماه (فیلم جدید همایون اسعدیان ) طلبکار نبودندو هیچ وقت از فضای جامعه اسلامی (ثمره خون فرزندانشان) مایوس نبوده و نیستند . . . منتظرتان هستم.
http://takavar245.persianblog.ir/
ان ینصرکم الله فلاغالب لکم
تـــکــــاور 245
۱۳ مهر ۹۱ ، ۱۱:۵۴

مهدی می گوید:

...
....
.....
.
.......
۱۳ مهر ۹۱ ، ۱۵:۴۰

فر هــــــــــــــاد می گوید:

خدا قوت
۱۴ مهر ۹۱ ، ۰۶:۵۵

مهاجر می گوید:

برای آمدنت انتـظــــــــار کافــی نیست

دعا و اشک و دل بی قرار کافی نیست

خودت دعا بکن ای نازنیـــــــــن که برگردی

دعای این همه شب زنده دار کافی نیست
۱۵ مهر ۹۱ ، ۱۰:۰۱

سعیدرضا می گوید:

این جمله "خمینی پیامبر این انقلاب است و خامنه ای وصی انقلاب. دوست خمینی، دوست خامنه ای ست و دوست خامنه ای، دوست خمینی. دشمن خمینی، دشمن خامنه ای ست و دشمن خامنه ای، دشمن خمینی. «انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم». خامنه ای ماه شب چهارده انقلاب است. خامنه ای اسم اعظم جمهوری اسلامی ست. ...».خیلی به دلم نشست.یاعلی مدد
۱۵ مهر ۹۱ ، ۱۱:۱۴

منتظر بهار می گوید:

به معنای واقعی از خوندن پست و صلابتی که توی تک تک کلماتش بود حظ وافر بردم .

ان شاءالله برقرار باشید .
۱۵ مهر ۹۱ ، ۱۶:۴۴

ف.ر می گوید:

برادر نواهاتون هم که پوکوندنش!
چند صباحی ست وبلاگمان خمار است!
چاره چیست؟
۱۶ مهر ۹۱ ، ۱۸:۰۰

فاطمه می گوید:

با سلام واحترام
آفرین برشما دلیر مرد شجاع خوشحالم که در کشورم مردهایی نفس میکشند که هنوز دین دارند و غیرت که دیگر کمیاب شدند .
آقا سید با توجه به شخصیتی شما وتلاش برای دفاع از اسلام به نظر من نبایداینقدر تند مینوشتید .انشالله موفق وپیروز وسربلند باشید
۱۹ مهر ۹۱ ، ۲۱:۰۶

علی می گوید:

عر رووووو خوب اومدی
۲۰ مهر ۹۱ ، ۰۸:۵۲

مسعود می گوید:

سایت خوبی داری خدا همیشه پشت وپناهت باشه
۰۹ اسفند ۹۱ ، ۰۱:۲۱

سروش می گوید:

ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم
در ره عشق جگردار تر از صد مردیم
هر زمان بوی خمینی به سر افتد ما را
دور سید علی خامنه ای می جنگیم

چند وقتی بود تو فکر حسن باقری جنگ نرم بودم. . . از آشناییت خوشبختم
سنگرت پاینده
یا علی

ارسال دل‌گویه ها:

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

- لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.
- از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.
- لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد، در غیر اینصورت می‌توانید از قسمت تماس با ما استفاده نمایید.

بلاگرهای بیان لطفا برای ارسال نظر و یا رأی‌دهی به مطالب روی گزینه «وارد شوید» در کادر پایین کلیک کنید تا مجبور نشوید نام و آدرستان را مجددا بصورت دستی وارد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی