دل آباد :: رسانه اهل دل

دل آباد، رسانه بی دل هایی ست که در به در، در پی دلدار اند.
خانه | اخبار | پیامک | کتاب | جزوه | اپلیکیشن | فیلم | صوت | ختم قرآن | عکس | گوشه‌نما | آرشیو | پیوندها | وبلاگ‌ها | همدلی در دل‌آباد
درباره ما | تماس با ما


امروز
یکی دیگر از روزهای خوب خداست


از آخرین قرار عاشقانه ما چند سالی می گذرد. یادتان هست سال هزار و سیصد و تنهایی؟ من و شما و عشق، سر قرار همیشگی وصل، ساعت دلتنگ و نیم؛ رواق پر داغ سینه ام، صحن بی شکیبی دستانم، بست حسرت، حجره افسوس، کنج دنج دلتنگی! چقدر می گذرد از آخرین سلام و خداحافظی اشکانه‌مان. از آخرین دق الباب عاشقانه در باب الجواد. از آخرین وضوی نور در حوض دریایی مشرف به باب الرضا. از آخرین اقامه نماز محبت در جوار سایه رحمت شما. از آخرین دیدار عاشقانه و از آخرین نگاه غریبانه. از همان آخرین نفسی که نگاه بیابانی ام در نگاه دریایی شما گره خورد. و شرم رنج جدایی بود که از چشمانم می چکید. یادش بخیر آخرین روزی که از دست بلند شب رها شده بودیم. یادش بخیر آخرین طلوعی که به سرخی یک غروب، غمگین بودم.

 

حالا بی رمق در پشت در انتظار، روی پله برقی بی قراری نشسته ام. دوباره بی صبرانه منتظر دعوتنامه ام. هنوز هم امید دارم که برای حضور در مهمانی کریمانه خود بخوانی ام. من محتاج نوازش های نورانی شما در لحظه نیایشم. همیشه به پرستو های مسافری که چند صباحی در خانه لانه می کنند، لبخند می زنم. اما چه کسی از مهمان‌خانه دلم خبر دارد، که چند مسافر از روستای حزن‌آباد سفلی در آن سکنی گزیده اند؟ همین مسافرخانه غمزده ای که واقع در خیابان تن، کوچه سینه، دست چپ، جنب پلاک هشت است. همین مسافرخانه ای که شرح قصه پر غصه اش، لبخند را روی لب خشک می کند. چه کسی باخبر است از ناله هایی که در کنج یک بغض نشکفته، گوشه گیر شدند. چه کسی شمرده و می داند، رقم فراوانی اشک هایی که با حسرت دیدن دوباره تصویر بی قاب عشق از دیده می چکند و زمین گیر می شوند؟ حالا ساعت دقیقا دلتنگ و چهل و اشک دقیقه است. چه کسی می داند که چند سال و چند ماه و چند هفته و چند روز و چند ساعت و چند دقیقه و چندین ثانیه جمعا می شود چند بغض؟ حالا بعد از این همه فراق، روا نیست که سیب کال این دل به وصال دست های یار برسد؟ آیا دل های شکسته، هنوز هم بی مشتری ست؟ دل‌های تنگ هنوز هم فراخ نشدنی هستند؟ گلایه ‌ها هنوز خریدار ندارد؟ آیا سینه های پر کینه باید بی نفس رها شوند؟ راستی آنجا هم ارزش زاغ ها و کلاغ ها با کفتر زاغی ها و کبوتر کلاغی ها برابر نیست؟ باز هم سیاه ها بی صاحب و گناهکارها بی جیره و مواجب اند؟ دلدارا! مگر سیاه رویان و گناه خویان دل ندارند؟ مگر دلتنگی فقط برای پاک دلان و دل‌قشنگ هاست؟

 

من اذعان می کنم به بی توفیقی های فزاینده هر روزم. من که خود معترفم به رو سیاهی ام، تو اما در نزد خدا وجیهی. پس تو بگو که در این فراق چه چاره کنم تا تب بی تابی ام فروکش کند؟ من فقیرم. من توی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج حساب ندارم. من اعتبار لازم را ندارم تا در آن صندوق برای خود حساب باز کنم؛ ولی به بی حساب بودن در پیشگاه حضرت ثامن الائمه هم راضی ام. امام ای کاش بدهی های پیشین خود را قبل از این صاف می کردم با او. کاش معوقات قسط های وام دریافتی قبلی را پیش از این پرداخت کرده بودم. آنوقت یکبار دیگر می توانستم وام مهر رضا را از صندوق پر مهر ثامن الحجج دریافت کنم. می دانی؟ مرا نه در دست خوشه ای هست و نه از برای راه، توشه ای. 

 

نگارا! چه می شود پای ما بست تخت سلطانی شما شود؟ چه می شود که ما نیز از روی کرامت بی حد و حصرتان، چند صباحی پایتخت نشین شما شویم. چه می شود که ما اهالی شمالی ترین بغض گلوگیر مغرب، آفتاب مشرق را در شرقی ترین صورت فلکی زمینی به تماشا بنشینیم؟ چه می شود اگر شفق پر عشق بارگاه شمس الشموس، شب کاذب ما را سرشار از صبح صادق کند. سفیدی این چشم ها دیگر به رنگ ارغوان در آمد، به رنگ خون رنگ زعفران. این فراق برای خاطر روزهای شبگون من، همچون سوهان روح است. بی طعم نُقل محبت شما، هر روز بی مزه تر از دیروز است. من شیرینی نبات لبان شما را می خواهم. اما چه کنم که خواهشم بی خریدار است و کسی نمی ستاند دادم را. حال باز می گویی صبوری چاره کار است؟ باز هم تحمل غم و رنج دوری، مرهم زخم جدایی ست؟ من آدم آهنی نیستم. نگاه کن این زخم سر باز کرده را. از اندوه فراقتان در این دیار غربت - با جراحت ترکش هزاران کیلومتر فاصله نوری - از ناکجا آباد تا مشهد، دارم شهید می شوم. وقتی تو ضامن آهو می شوی، تکلیف پرنده ها روشن است. آی ارباب یک لشگر کفتر کاکل به سر، پرنده زخمی روح مرا دریاب. پرندگان مستأجران آسمان بارگاه شما هستند. آسمان بارگاه شما، بی منت ترین زمین خداست. زمین صحن و سرای شما، آسمانی ترین و گران بها ترین قطعه زمین کشور ماست. مرا اجاره نشین بهشت برین خود کن. می دانم که زاغ ها و کلاغ ها هم مجوز لانه سازی در این قطعه بهشتی و حق سکونت در محدوده بی حد و حدود مسکن مهر شما را دارند. شما صاحبخانه های مهرید و ما مستأجران بغضیم.

 

آی امام صحن انقلاب اسلامی من... آی رضای هر لحظه زندگانی من. من بی اندازه دلتنگم. چه کنم که پایم می لنگد از این همه بار سنگین دلتنگی. حالم از ندیدن ضریح عشق، زار تر از ابر بهار است. آه که چقدر دلم تنگ محفل قرآن گوهرشاد است. دلم هوس خلوت نیمه شب های صحن انقلاب را دارد. نیمه شب هایی که نسیم نوازشگر باد صبا بعد از طواف کعبه مطلا، از سمت گیسوی یار در صحن شکیبایی چشمانم می وزید و مرا منقلب می کرد. و من دوباره در پی یک انقلاب درونی ام. مرا گریزی از انقلاب ناب تو نیست. من اسیر و پابست آزادی ام. من بی تاب استشمام نفس های مسیحایی، در قدس هستم. قدس آدم را سرشار از آزادی می کند و آزادی آدم را اسیر انقلاب می کند. و محال است بعد از منقلب شدن در انقلاب، گذر آدم به جمهوری نیفتد. راستی کسی می داند که چرا ما پای رواق های نورانی انقلاب ایستاده ایم؟ ما چرا جمهوری را رها نمی کنیم. همه می دانند که در جمهوری نمی شود تقلب کرد. در جمهوری، کسی دعایش را از دست دیگری رونوشت نمی کند. در جمهوری لحن هر کسی یک جور است. هر کس حاجات خود را به سبک خود می خواند. ادبیات هر کسی با دیگری فرق می کند. زوار با سلایق مختلف اما همه در یک خانه جمع و پروانه یک شمع اند. همه به هشتمین عدد ریاضی امامت حساسیت عاشقانه دارند. هشت در بین اعداد یک‌رقمی، بیشتر از همه دوست داشتنی ست. تاج سلطانی اعداد عالم، تنها برازنده هشت است. بین تمام اعداد زوج بی انتها، «هشت» یک عدد مَشت است. حرم هشت، دروازه ای است به سوی بهشت. پلی ست به سوی جنت اعلی و گذرگاهی ست به آسمان ملکوت.

 

زائری می گفت مشهد چه بروبیایی دارد؛ هنوز بازار رضا شلوغ است. هنوز پنجره‌فولاد، حاجتمندانی آهنین دارد. هنوز در حوالی سقاخانه، عطر علقمه را به وضوح می شود حس کرد. هنوز صحن جامع رضوی، از سمت باب الجواد تنفس می کند. هنوز زائران، نذورات می دهند و «نمک» می گیرند؛ برخی اما با دست هایی خالی، نمک‌گیر سفره کرامت می شوند. هنوز کبوتران مأمنی آسمانی و آهوان، ضامنی زمینی دارند. هنوز قطع امید شده ها شفا می گیرند از درمانگاه دارالشفا. و مریضان با نسخه های شفابخش، دارو می گیرند از داروخانه معنوی. من اما مثل «گوهرشاد»، غمگینم. من همچون ضرب نقاره خانه ها محزونم. چندی ست که روحم افتاده توی بستر ناخوشی. تمام شب ها تب دارم. با هر نفس آه می کشم. تاب از کف داده ام. من مریضم، ولی به هر مطبی که رفتم، منشی ها دفترچه درمانی روحم را تحویلم نگرفتند. از هر طبیبی درباره بیماری ام سوال کردم، جوابم کرد! همه جواب سر بالا می دادند، اما یکبار توی یکی از همین مطب ها شنیدم که کسی خطاب به من گفت تنها راه درمان تو «طب الرضا»ست. حالا می خواهم نوبت بگیرم. آقا نمی شود در دارالشفای خود، یک وقت معاینه به ما بدهی...؟

نظرات تأیید شده: (۷۳)                                   واکنش‌ها : موافقین ۱۰ مخالفین ۲

امام رئوف

امام رضا

دلتنگی

زائر

زمستان

متن ادبی

مسجد کوفه

مشهد الرضا

نظرات  (۷۳)

۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۰۹

خانم معلم می گوید:

چی میشه گفت ؟
فقط آرزو میکنم خدا زودتر تو رو به وصال یار برسونه ... وقتی اشک میریزی و اشک میریزه روی عینکت و چیزی رو نمیبینی چطور میتونی از حالت بنویسی ؟

وقتی خواستم وارد خونه ی جدیدم بشم همینکه دیدم روی در شماره ی 8 رو زده بی اختیار گریه م گرفت . دست کشیدم رو عدد طلایی ، گفتم یا امام رضا ...
عدد 8 طلایی ترین عدد یک رقمی برای ما .

اشک مجال بیشتر نوشتن بهم نمی ده ...
خدا حاجت دلت رو بده ...
دو هفته ای ست ک ظرف نباتمان خالی ست
و چای می خورم و حسرت خراسان را ...
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۱۸

حسن عزتی می گوید:

محبوب رضاست هر که دلریشتر است
از کعبه صفای این حرم بیشتر است
اینجاست طبیبی ک ندارد نوبت
هردل که شکسته تر بود پیشتر است. . . . . .
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۳۶

خانم معلم می گوید:

زلف او را اختیاری نیست در تسخیر دل
خودبخود این رشته می گیرد گره از تابها ...
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۴۳

شما هم می توانید خادم سایبری امام رضا (ع) باشید. می گوید:

ماجــرای من و امام رضا علیه الــسلام | فراخوان سایــبری محبیــن و شیعیــان امـام هشتم
بسم رب علی ابن موسی الرضا علیه السلام
دوست عزیز
سلام
با آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصــومه سلام الله علیهما و در آستانه میلاد با سعادت حـضرت امام رضاعلیه السلام وبگاه جوان انقلابی به کمک و همراهی سایـت ها و وبلاگ های عاشــق و محـب حضـرت رضـا علیه السلام موج سایبری خاطرات من و امام رضا را برگزار می کند که امیدواریم همچون موج فـراخوان قبلی که در جــوان انـقلابی منتشـر کــردیم (ماجری چادری شدنم ؛ ماجری چادری نشدنم) و همچنان هم ادامـه دارد، مورد استقبال شما عزیــزان واقـع شود. (ان شــاءلله)

من ، بانو شریفی معاونت سایت و مسئول تبلیغات وبگاه جوان انقلابی از طرف مدیر و دیگر همکاران این وبگاه شما را برای شرکت در این طرح ، بصـورت ویژه و گزینشی دعوت می کنــم. از شما خواهش میکنم به دور از خط و جهــت گیری و مسـائل سیاسی و دنیـوی ، فقط و فقط به عشق مولایمان امام رضا علیه السلام حتما به سایت ما بـیاید و خاطره یا خاطرات خود یا خانواده و دوستان تان را برایمان ارسال کنید.
راستی دوست گرامی اگر شما هم تمایل داشتید که مثل دیگر وبلاگ های ارزشمند و عاشق امام رئـوف، امام رضــــا علیه الســلام، کمک ویژه ای در این طرح داشته باشید، حتما به ما خبر بدید.
من شخصا منتظـر حضــور پر مِهرتان هستــم.

بانو شریفی | معاونت سایت و مسئول تبلیغات و اطلاع رسانی جوان انقلابی

http://javanenghelabi.ir
info@javanenghelabi.ir
S M S : 3000 28 28 38
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۳

محمد هاشمی می گوید:

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
... برای دیدن و با تو بودن زمان کم است....
شش ماه هم نمیگذر که در صحن جامعتان جامعه را میخواندم .... اما دلتنگم
آقاجان صدای سکوت زندگیم را پر کرده است ...
لحظه شماری میکنم .....دلم بد جوری هوای گرمای نگهتان را کرده ...
آقاجان این را باور کنید !!!!!!
دلم لک زده برا ی صدای نقاره خانه تان صبح زود بیایم ذر انقلاب بشینم آنها نقاره بزنندو
من گریه کنم ..
آقاجان میخواهم خورد شوم - نیاز به شکستن دارم بیایم چند قدمی در دارالزهدتان راه بروم
تا تمام و جودم رو سهم آینه هاتان کنم بشکنم خورد شوم ذره ذره و جودم را فدایتان کنم
به خودت قسم امسال دلم را حت تر میشکند....
انشا الله ولادت حضرت رضا در مشهد مقدس نایب الزیاره خواهم بود
یا علی
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۵۲

جوان آینده گرا می گوید:

سلام بزرگوار.قلم بسیار زیبا و قوی ای داید.موفق و مؤید باشید.
با اجازه شما برخی از مطالب که خیلی زیباست برای دوستانم با ذکر منبع ارسال میکنم.
یاعلی.التماس دعا
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۲۷

خاک بازی می گوید:

چه طاقتی دارید شما!
دو هفته است آمده ام .. هنوز نیامده ام .. هنوز شب چادر نمازم را میگذارم توی ساک گلیمیم به خیال اینکه اذان صبح نمازم را حرم می خوانم!
چه طاقتی دارید شما!
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۵۰

لاله های سرخ ابی می گوید:

دل به دریا زن و دریا شو و اما نگذار
موج هم حس کند آبی شدنت را حتی..
سلام شعری بود که از خواندنش بغض گلویم را سوزاند ولی به چشمانم اجازه سرازیر شدن و هویدا شدن نمیدهم دوست عزیزم ممنونم که امدید برایم دعا کن که سخت محتاجم گنهکارو از خدای خود طلبکار برای من همسرم و همه کسایی که دلشون داره ساز وب منو میزنه دعا کن
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۱۸

گرفت یار می گوید:

از دیروز همه چیز دست به دست هم داده بود که اشک منو در بیاره..
الان از دیدن فیلم دهلیز میام! بغض داشتم..
متن شما بالاخره این بغضی که از دیشب خفم کرده رو شکوند..
ممنون.
اجرکم عندالله.
التماس دعا
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۹

سید گمنام می گوید:

بلیط ماندن است مانده روی دست های من؛
در این همه مسافر حرم نبود جای من..
۱۹ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۵۰

خلوت نشین می گوید:

ان شاءالله که فراغ ما و شما به وصال واقعی و با معرفت یار بینجامد !
حرفی بیش ازین نیست ...
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۳۶

یکی بود آن یکی هم بود می گوید:

آی امام صحن انقلاب اسلامی من... آی رضای هر لحظه زندگانی من. من بی اندازه دلتنگم.

سلام علیکم
خوش بحالتون...خوش بحالتون...خوش بحالتون...
.
.
بغضمون شکست,حاجتتون روا
یاعلی
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۰۸

میم مثل من می گوید:

حتما قرار شاه و گدا هست یادتان

آری همان شبی که زدم دل به نامتان

مشهد ،حرم ،ورودی باب الجوادتان

آقا..!دلــــــــم عجیب گفته برایتان
.
.
التماس نور ...یا علی
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۳۹

محمد کیوان می گوید:

سلام سید عزیز

هر بار که به آبادیتان ،دل آباد می آیم ،دلم آباد می شود
دل با همان وسعت از "دال" تا "لام"اش

*** **** ***
دل که می گیرد
تازه می فهمی از "دال" تا "لام" چقدر فـــــاصله است
فـــــاصله "وسعت" دل است
شنیده ای که گفته اند:
هر که را ایمان قوی تر ، بلای وی بیشتر
"دل" محل ایمان است
*** **** ***

مهربان حضرت بر ایقان تان بیافزاید... در پناه همیشه همراهمان پایدار و برقرار باشید...
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۳۷

کنج دنج می گوید:

سلام
دلم شدید هوای حضرت رضایش را کرده بود که بعد از مدت ها وقتی امدم دل آباد دیدم نوشته اید و از قضا در این باره نوشته اید و چه با سوز هم نوشته اید..
ان شاءالله در همین دهه کرامت نصیب تمام دوستداران حضرتش شود و عازم شوند..
یا علی
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۰۰

حق ... می گوید:

زخمی ام التیام می خواهم
التیام از امام می خواهم
السلام علیک یا سلطان
من علیک السلام میخواهم
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۵۲

مهجور می گوید:

سلام
راستش من فرصت نکردم که متن را بخونم
حتما در اولین فرصت میخونم
فقط خواستم بگم
هوای کربلا دارم حلال کنید
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۱۴

دلتنگ می گوید:

منم 16 ماهی میشه که حرم نرفتم. دلم لک زده برای حرم. هربار با دیدن تصویر حرم یا شنیدن شعری درمورد امام رضا یا هرچیزی که درمورد امام رضا باشه مث همین مطلب شما، اشکم سرازیز میشه

یا امام رئوف، هر چه زودتر ما رو بطلب لطفا....
خیلی دلتنگم.....
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۵۲

بی نام قابل انتقال به غیر می گوید:

کبوتر دلم پر پر شد
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۱۰

غریبه می گوید:

گلدسته هایِ مرقدتان پایه هایِ عرش

فانوس هایِ ساحل بی انتهایِ عرش


بر ساحت ضریح تو انس وملک دخیل

آیینه کاری حرمت کار جبرئیل


زوار خاکی حرمت کبریایی اند

سرگرم کاروکسب شریف گدایی اند

سلام.دلنوشته هاتون بسیار زیباست...بسیارمعنوی
انشالله همیشه دراین حال و هوا باشید
اجازه بدید سایت ارزشمند شما را لینک میکنم
یاعلی
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۳۰

آخرین اثر می گوید:

نمی دونم از کدوم طرف میای؟
کیو می کوبی کیو بالا می بری
اما یکی دو تا از پستاتو که خوندم خوب بود
خوشم اومد
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۲۵

کلیداسرار می گوید:

تقدیم به همه کسایی که دلشون میخواد مثل من اونجا باشن!!!
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۲۶

من ، بی تو می گوید:

چقد دلمون میخواد...:(
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۰۷:۴۸

میم کاف می گوید:

سلام
همه دارند به پابوسی تو می آیند
طبق معمول من بی سروپا جا ماندم. . .
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۴۹

فائزه سعادتمند می گوید:

زیارت وداع را میخوانی، همان لحظه آغاز میشود دلتنگی برایش!
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۰۹

دانشگاه قم می گوید:


سلام

اگر با رسانه ای مرتبط هستید لطفا نشر بدید..

http://qombasij.ir/?page_id=2889

بیانیه دانشگاه دانشگاه قم در محکومیت تهدیدات وقیحانه غرب علیه سوریه به همراه کمپین جمع امضا
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۴

زهره سعادتمند می گوید:

وقتی داشتم میخوندمت سید، صدای صلوات خاصه حضرت رو از تلویزیون می شنیدم.
دیگه خودت حالمو تصور کن..


حاجتت روا
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۲۵

... قاضی می گوید:

چون ماهیان برکه‌ام، بی‌تاب ماهم یا رضا !
از عاشقانِ «عاشقی با یک نگاهم» یا رضا !

من خوب می‌دانم بدم اما دوباره آمدم
خاکیِ راه مشهدم پس سر به راهم یا رضا !

به به! چه می‌آید به هم ترکیب ما، آخر بر آن
صحن سفید مرمرت، خالی سیاهم یا رضا !
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۰۸

سام سوزان می گوید:

میلاد سلطان عشق بر عاشقانش مبارک
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۴۲

علوی می گوید:

و من گریخته ام و در پی من صیاد ها و فرا رویم دام ها..
من یقین دارم دستان تو تنها سهم آهو نیست..
یا ضامن آهو..
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۵۰

ZAEERE MOJAVER می گوید:

BA ARZE SALAM GHALEBE GHABLYE KHYLY BEHTAR BOD KHYLY ZYAD
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۴۶

هوالعشق می گوید:

چقدر خوب بود این پست. بعد از مدت ها همون حال خوب کاش میشد خدا را بوسید!
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۱۳

سر-زمین می گوید:

امسال بعد از 17 سال و اندی بالاخره ما هم تونستیم از نزدیک و نه از تلویزیون ملی ضریح آقا رو ببینیم...لا به لای صحن ها و رواق ها و کاشی کاری ها گم شویم و بین جمعیت کشنده! حواسمان نباشد که داریم اشک میریزیم...
دل نوشتتون منو برد تو اون روزهای خوش تابستانی... صحن گوهر شاد...ممنون!
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۳۲

سمیه می گوید:

امام رضا (علیه السلام) :
شکیبائی و انتظار فرج چقدر نیکو است،آیا گفته خدا را شنیدید که فرمود (سوره
هود آیه 93 ): شما منتظر باشید که من هم با شما منتظرم . و همچنین فرمود :
(سوره یونس آیه 20 ) انتظار بکشید که من هم با شما از انتظار کشندگانم .

بنابراین صبور باشید ، چون فرج بعد از زمان یاس و ناامیدی می رسد و افراد قبل از شما صبورتر بودند.
بحارالانوار جلد 52 صفحه 629

اللهم عجل لولیک الفرج.

تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

التماس دعا
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۱۳

سمیه می گوید:

سلام
منم دلتنگ پنجره فولاد و صحن انقلابم.......
۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۵۷

سایه سار می گوید:

نوشته ای که از دل برآبد لاجرم بر دل نشیند...
قلمتان پربرکت
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۴۵

به روایت غزل می گوید:

السلام علیک یا مولای...


رواق پر داغ سینه ام....
آنجا که خوش است آتش را با آبی نشاندن، هیچ خنکایی را بالاتر از این نیست که چشم در چشم ضریح باران بگیری...

نشسته ام چو غباری به شوق اذن دخول
بیا بگو نتکانند پادری ها را....

از هر جا که ارادت و دلتنگی ست تا حرم فاصله ای به قدر یک"السلام"ی فاصله است...

ملتمس دعا
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۱۶

عتید ... می گوید:

سلام

آنکه می گیرد شفا سمت طبیبش برنگشت!
خوش به حال آنکه دردش سخت درمان می شود
۳۱ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۲۹

a3moony می گوید:


دست مرا بگیر مرا تا حرم ببر
کار ِ دلم بدون ِ تو بالا گرفته است ...

امام _ مهربانی ها ...
د ل ت ن گ ی ':(
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۰:۵۷

گمنام می گوید:

سلام
مشهد الرضا نصیبت...
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۳:۳۰

الهه می گوید:

هنوز عرق سفرم خشک نشده اما...
هوای "صحن انقلابش"
کودتا می کند در دلم...!
۰۳ مهر ۹۲ ، ۲۱:۴۷

خوشیها می گوید:

سلام
خواستم بگم بیادتم....
یاحق
۰۴ مهر ۹۲ ، ۲۳:۵۵

مـَـ ه جَـبـیـטּ می گوید:

جز آستان توام در جهان پناهی نیست / سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست ..

سهم ِ این روزهای من:

دل

تـ
ن
گ
ی ..

۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۴:۴۹

ماری می گوید:

سلام آقا سید
این متنت رو نشده بود بخونم
راستش خوندن متنهای شما رو نمیشه مثل سایر متنها توی هر فرصتی خوند. نیاز به خیالی آسوده داره بی دغدغه ی کار. امروز فرصتش دست داد
آی صاحب این دل آباد.... دلت آباد که متنت دل ِ تنگ و خسته م رو آباد کرد به یاد حضرت سلطان علی بن موسی الرضا
سایه ی مهرش همواره بر سرت
نگاه رئوفش همواره به قلبت
ضمانتش نصیبت
گاهی هم دعایی و سلامی از سوی ما برسون به ضامن ِ ثامن....
۱۰ مهر ۹۲ ، ۱۶:۳۸

مهدیا می گوید:

خدا به فکر صاحب قلمتان! برکت دهد ان شالله...
۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۶:۱۳

تقوی می گوید:

سلام

به شیشه های اتاقم دوباره "ها" کردم
و از نوشتن اسمت بر آن حیا کردم
به روی شیشه کشیدم شبیه یک گنبد
به پای شیشه نشستم ،رضا رضا ،کردم

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
۱۶ مهر ۹۲ ، ۰۹:۴۴

زائر می گوید:

باسلام.مزاحم ئشدم که خدمتتان بگویم بلطف خدا با یکی از اساتید قوی حوزه آشنا شدیم که در کمترین زمان اشکال کارمان رامیگوند و راهکار برای حل مشکل.خبر دادم خدمتتان تا اگر سوال بنده در نوبت بود برای جواب وقتی نگذارید برایش.اگر هم نمیخواستید جواب بدهید به هر حال به خاطر مجبور بودن بنده در صبر برای یافتن جواب خداوند فرج حاصل نمودند.به هر حال ممنون.موید باشید در پناه حق.
۱۷ مهر ۹۲ ، ۰۲:۳۸

ذره می گوید:

بیش از هزار بار خوانده ام....

شما چطور؟

http://zareh.blog.ir/post/107
۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۱:۲۶

طهورا می گوید:

خدا کند که کسی حالتش چو ما نشود
ز دام خال سیاهش کسی رها نشود...
۰۱ آذر ۹۲ ، ۲۳:۳۰

زاد-صاد می گوید:

شما معروفید به «رئـــــــوف» ...
یعنی شهره اید ... یعنی میانِ همه ... شما بیشِ بقیه ...

از دو حالت خارج نیستیم؛یا دل مان میزبانی شما را می خواهد,یا دل مان از میزبانی شما خالی نمی شود ...

بقولِ شمسِ لنگرودی:سفر از من برمیگردد,من از سفر برنمی گردم ...
مشهدتان این طوری هاست ...


رئوفا!ادرکنا بحق الجواد ...
۱۱ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۶

سید حسین هدایتی می گوید:

سلام...

شرح حال خویش، نیز بود...///

خدا حاجت شما را به زودی بدهد.

۱۳ دی ۹۲ ، ۱۵:۲۲

حبیب و محبوب می گوید:

با فتح بابی از لـــذت مناجــــــــــــــات بر دلم
مانوس کرده ای مرا به سخن با حبیب خویش
....
نایب الزیاره همه محبان امام رضا علیه السلام هستیم انشاالله.
۱۳ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۸

شائق می گوید:

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ دل‌باخته :


الهی آمین...
۱۴ دی ۹۲ ، ۰۱:۱۰

رواق می گوید:

سلام بر شما؛
ممنون که چراغ ِ "رواق" را روشن کردید؛
قلم ِ تان شیواست؛ مانا باد و نویسا ؛
"ان شاءالله" به زودی نصیب و قسمتِ تان شود عطر ِ دل انگیز ِ صحن ِ انقلاب؛
پاینده باشید.

پاسخ دل‌باخته :


سلام خدا بر شما
خواهش می کنم
سپاس از حضور و لطف و توجهتان
ان شاءلله..
در پناه خدا باشید و بمانید
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۲:۰۶

ماری می گوید:

سلام آقا سید
یاد دوستان بودیم در حریم حضرت سلطان امام رئوف
ممنون از توضیحاتتون. اما متاسفانه ناقص درج شده بود و این آخرین جمله ش بود: "وظیفه یک مادر تربیت فرزندی صالح برای پیشرفت و رشد جامعه در ر "
و ادامه نداشت. اما منظورتون رو متوجه شدم. منم همین نظر رو داشتم اما همیشه در شک و شبهه و تردید بودم که واقعا همه از سر لیاقت و دعوت می رن و زیارت ها همه مقبولن؟

پاسخ دل‌باخته :


سلام و رحمت خدا بر شما
زیارتتان قبول باشد ان شاءلله
بالاخره تا این انوار نورانی رضایت ندهند، کسی نمی تواند به آستانشان راه پیدا کند، اما شرط قبولی زیارت ها به خود زائر بر می گردد و نیت و اخلاص و عملشان.
التماس دعا
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۳:۳۵

... می گوید:

هوای سبک، موزاییک سرد، نگاه تو، نفس عمیق...

پاسخ دل‌باخته :


باز هوای حرمت، حرمت آرزوست...
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۶

زهرا می گوید:

سلام چند روز پیش یکی از نواهای سایتتون رو گذاشتم رو وبم اوایل باز میشد اما از دیروز نمیخونه و باز نمیشه میدونید دلیلش چیه لطفا راهنمایی کنید

پاسخ دل‌باخته :


سلام مشکل حل شد.
۱۹ دی ۹۲ ، ۲۰:۵۷

مـَـ ه جَـبـیـטּ می گوید:

سلام و ارادت


ممنون بابت تذکری کِ دادید .. :)

یاعلی
.

پاسخ دل‌باخته :


سلام و نور
خواهش می کنم
۲۶ دی ۹۲ ، ۱۲:۳۹

سیدپویا. تالش می گوید:

سلام و دست مریزاد بر این روح لطیف و سرشار از معنا. التماس دعا. بامید دیدار

پاسخ دل‌باخته :


سلام سیدنا
سپاسگزارم از لطف و حضور و نگاه شما
محتاج دعا هستم و دعاگو ان شاءلله
۲۶ دی ۹۲ ، ۲۰:۰۸

سعیده ... می گوید:

سلام..
عالی بود
خداقوت
یا علی

پاسخ دل‌باخته :


سلام و رحمةالله
ممنونم از لطف شما
در پناه خدا باشید و بمانید
۲۸ دی ۹۲ ، ۲۳:۳۸

فاطمه می گوید:

ساعت دلتنگ و چهل و اشک دقیقه ...


ترجیح میدم سکوت کنم

پاسخ دل‌باخته :


و سکوت تو جواب همه مسئله هاست...
۰۵ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۴۶

حسین رضائی فرد می گوید:

منتظر بروز شدن شما هستم . . .
خیلی طول کشید ایندفعه برادر . . .

پاسخ دل‌باخته :


ان شاءلله بزودی
دعا کنیدم
۳۰ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۵۱

انتظار دوست می گوید:


کجاروم من از این در، که خانه ام اینجاست

،کبوتر توام و اشیانه ام اینجاست

،اگرچه بال و پرم شکسته اما شکر

،نشسته ام به سرایت که لانه ام ایجاست

،دلم گرفته بهانه،برای دیدن تو

.....نمیروم من از اینجا بهانه ام اینجاست

****الهم عجل الولیک الفرج****

پاسخ دل‌باخته :


بر سرای این آستان مقدس باشید و بمانید ان شاءلله
۱۵ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۱۸

مخلص شهدا می گوید:

سلام بدجور مریضتم یا امام رضا بطلب مارو اقا

پاسخ دل‌باخته :


سلام علیکم
ان شاءلله که روزی شما و ما شود زیارت.
آه...
حالا بی رمق در پشت در انتظار، روی پله برقی بی قراری نشسته ام. دوباره بی صبرانه منتظر دعوتنامه ام. هنوز هم امید دارم که برای حضور در مهمانی کریمانه خود بخوانی ام. من محتاج نوازش های نورانی شما در لحظه نیایشم.
حالم حال روزاییه که التماساو بیتابیام برا اهل قم شدن دائمی شده بود... آقا...

پاسخ دل‌باخته :


توفیقاتتان روز افزون باد ان شاءلله
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۱۴

هدهد می گوید:

سلام
خداقوت!
بسیار زیبا بود!!

پاسخ دل‌باخته :


سلام خدا بر شما
سپاسگزارم.
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۰۵

nasrtv می گوید:


ترانه "گردان" با صدای حامد زمانی
(در جشن پیروزی غزه،سازمان بسیج مستضعفین مورخ 1393/6/11):
http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=10063

به شما چه؟!!
کلیپی زیبا از بیانات مقام معظم رهبری:
http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=10065

پاسخ دل‌باخته :


سپاس از حضور و یادگاری تان
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۰۷:۱۸

انار می گوید:

ان شاالله به زودی روزی تان شود زیارت اما رئوف...

پاسخ دل‌باخته :


ممنون از دعای خیرتان
ان شاءالله
۳۱ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۳۳

زیر سایه خدا می گوید:

در این دنیای حراج دلها...

هر چند که دلم ، دیگر دل نیست!

شرمنده ام این را میگویم

ولی میشود ...

صاحب دل خط خطی مان شوی، مولا ؟!


پاسخ دل‌باخته :


وقتی تو ضامن آهو می شوی، تکلیف پرنده ها روشن است...
۱۹ مهر ۹۳ ، ۱۹:۳۳

سوفی می گوید:

اهل کرم بر گدا سخت نگیرند
مطمئنم با دلم کنار می آید..

ان شا الله به زودی قسمتتان بشود.

پاسخ دل‌باخته :


ان شاءلله به دعای شما و به کرم آن ها روزی همه عاشقان شود.
۲۱ آبان ۹۳ ، ۱۷:۵۱

بهشت ناظمی می گوید:

خیال کن که غزالم، بیا و ضامن من شو

پاسخ دل‌باخته :


ضامن چشمان آهوها به دادم می رسی..؟
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۲

بهار می گوید:

چقدر لذت بردم ... قلمت آباد ...

پاسخ دل‌باخته :


نوش روحتان
سپاس از لطفتان

ارسال دل‌گویه ها:

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

- لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.
- از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.
- لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد، در غیر اینصورت می‌توانید از قسمت تماس با ما استفاده نمایید.

بلاگرهای بیان لطفا برای ارسال نظر و یا رأی‌دهی به مطالب روی گزینه «وارد شوید» در کادر پایین کلیک کنید تا مجبور نشوید نام و آدرستان را مجددا بصورت دستی وارد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی