دل آباد :: رسانه اهل دل

دل آباد، رسانه بی دل هایی ست که در به در، در پی دلدار اند.
خانه | اخبار | پیامک | کتاب | جزوه | اپلیکیشن | فیلم | صوت | ختم قرآن | عکس | گوشه‌نما | آرشیو | پیوندها | وبلاگ‌ها | همدلی در دل‌آباد
درباره ما | تماس با ما


امروز
یکی دیگر از روزهای خوب خداست


امروز ابن مرجانه‌ها زیاد ترند...


| ارسال در «دل‌نوشت» توسط دل‌باخته .. ، در ساعت ۱۰:۵۳ روز سه شنبه ۱۳ مهر ۹۵ |


کوفیان و شامیان خوب می‌دانستند که با غارت معجر از سر اسرا، حریم قدسی آل‌الله را می‌شکنند. آنها برای تکمیل پرونده دنائت و رذالت خود، در راه کوفه و شام دست به این جسارت‌ها زدند، اگرچه چندان به هدف شوم خود نرسیدند! امروز اما ابن مرجانه‌های زمانه که مشرب فکری و عملی‌شان، لب به لب سبو گرفته از شراب بزم یزید است، می‌خواهند حریم قدسی دختران و زنان جامعه را بشکنند. امروز ماهواره‌ها - به مدد فشن تی وی‌ها و فروشگاه‌های عرضه بی عفتی در سطح شهر -  نوامیس ما را به بی‌حجابی و تبرج، تشویق می‌کنند تا بدون سلاح حیا، اسارت آنان در چنگال خود را به عینه ببینند. و با این ترفند پلید یزیدی، عزم خود را جزم کرده اند تا فردا روزی، در جامعه هیچ خبری از نسل زنان زینبی که سرباز حسینی تربیت کنند برای ولی، نباشد.


روزگار تازیانه سر رسیده، امروز دوره ملخ‌ها و موریانه‌هاست که تخم حیا را بی‌صدا می‌خورند و خلعت بی‌غیرتی و آفت بی‌عفتی را برای جامعه به ارمغان می‌آورند. دیروز اگر اهلبیت با غریبی حسین به اسارت رفتند، امروز نباید با خواب سنگین ما، اهل بیوت شهرهایمان را با حیاء بیگانه کنند و به اسارت سبک زندگی کوفیانه ببرند. یزیدیان می‎خواهند گوهری به نام «عفت» نایاب ترین مفهوم گرانبها در بازار جواهرات معنوی باشد. تا در خلال غفلت ما، آنوقت زنان و دختران جامعه، که جملگی ناموس ما هستند را در حوالی دروازه ساعات، در مجلس شام یزیدیان، روی استیج بازار جهانی، برای بردگی پیش چشم نامحرمان، به حراج بگذارند!


دیروز اگر ابن‌زیاد دست کم یکی بود، امروز ابن‌مرجانه‌ها زیاد اند. ابن زیادها هر کدام ده‌ها شبکه ماهواره‌ای و صدها سایت را هدایت می‌کنند تا ذائقه مادی ما را پر اشتها و میل معنوی ما را کور کنند. یزیدیان دیروز اگر با ریسمان و زنجیر و تازیانه اهلبیت رسالت را به اسارت می‌برند، یزیدیان زمان ما اما، با اشاعه عادات غلط مصرف‌گرایی و مدپرستی، با ترویج اباحی‌گری و بی‌عفتی، نوامیس ما را به اسارت می‌برند! بیا با ندای «یا لیتنا کنا معک» این دست‌های زمخت و بی‌حیا را پس بزنیم! در راه حفظ حریم حیاء، رواست که عباس‌ و اکبر و قاسم‌ و فهمیده‌ها و همت‌های امت، تار و پود تنشان اربا اربا شود، اما نخی از معجر و روسری ریحانه‌ها غارت نشود.


به یاد بیاوریم کلام حسین را آن‌هنگام که در عاشورا گفت: «مگر نمی‌بینید به حق عمل نمی‌شود و نسبت به باطل نهی نمی‌گردد؟». بیا از همین امشب با سالار شهیدان عهدی ناگسستنی ببندیم و نگذاریم «امر بمعروف» یکه و تنها در گودال غربت جامعه ما جان دهد. و مدت‌های مدید کسی از جسد «نهی از منکر» سراغی نداشته باشد. این وظیفه خطیر ماست که با هوشیاری و انجام وظیفه معهود خطر در کمین را خنثی کنیم. باید بپاخیزیم تا نگذاریم کار امام زمان به سر دادن ندای «هل من معین» و «هل من ناصر» کشیده شود. 


می‌دانی؟ کار که از کار بگذرد، داغ آن اسارت تا قیامت در دل و رد این جسارت الی الابد بر پیشانی ما نقش خواهد بست. نگذاریم دوباره سرنوشت حریم پرده‌نشینان به دست پلید اسارت سپرده شود. آنوقت - تو خود واقفی که - حتی ضجه‌ها و اشک‌های کودکان و زنان بی پناه هم ضربات شلاق یزیدیان را قطع نخواهد کرد. بی‌شک هر که اسیر دست ظالمان و مستکبرین شد، بند بند تن و وجب به وجب وطنش کبود و نیلی می‌شود. آن هنگام دیگر هر چه هم که اشک بریزی در جوار کاخ سفید یزید؛ نهایت لطف یزیدیان این است که پیش چشمت سر بریده پدر را در طبق اخلاص بگذارند! 

نظرات  (۱۱)

۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۲:۴۴

00.00 می گوید:

من باید یک کربلا، عزیز شوم ...

پاسخ دل‌باخته :


ان شاءلله
۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۶:۲۴

رز می گوید:

سلام زیبا نگاشته بودین اما... ببخشید اما به نظر این حقیر قبل ترها اگه راجع به یه همچین مطلبی مینگاشتین همه وجود مخاطب اتیش میشد... قبلترها موثر تر مینوشتین البته این نظر منه.

پاسخ دل‌باخته :


سلام علیکم
ممنون از نظر  حضرتعالی
این یادداشت ها به مناسبت دهه استکبار ستیزی به سفارش سازمان بسیج دانشجویی کل کشور برای پخش در هیئات کل کشور نگاشته شده اند، به همین خاطر لزوما مبنای دلی و قالب دلنوشته ندارند.
۰۵ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۷

رز می گوید:

درود بر شما و قلمتون

پاسخ دل‌باخته :


سپاسگزارم از لطفی که دارید.
در پناه خدا باشید.
ابن زیادها زیادترند...

پاسخ دل‌باخته :


امان از زمانه...
۲۴ آبان ۹۳ ، ۰۰:۱۲

تقوی در دنیای مجازی می گوید:

بسم الله الرحمن الرحیم...
...
این واژه ها ..حس ابوذری ک در ربذه باشد....دارند...
عالی و حق..

پاسخ دل‌باخته :


سپاس از حسن ظنتان
خدا کند که به قدر یک ارزن، مخلصانه باشد
دعا کنید
۲۵ آبان ۹۳ ، ۱۹:۴۵

منشاد می گوید:

و ابن زاد ها نیز زیاد ترند...

پاسخ دل‌باخته :


پناه بر حضرت صاحب...
۱۳ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۳۹

افسر مبارز می گوید:

امر به معروف
باید باشد
اگر نیست احیا شود
واگر کم رنگ است پررنگ.
پست عالی بود.

اجر دغدغه مندیتون با حضرت حق

پاسخ دل‌باخته :


ان شاءلله به تلاش همه جانبه و فکورانه مان
سپاسگزارم
۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۰

فانوس ... می گوید:

کربلا
می خواندم

پاسخ دل‌باخته :


کربلایی باشید ان شاءلله
۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۳

مجله ویترینو می گوید:

التماس دعا

پاسخ دل‌باخته :


محتاج دعاییم و دعاگو
۱۳ مهر ۹۵ ، ۲۱:۱۰

سیده فاطمه موسوی می گوید:

عجب
پخش هم کردن این مطلب رو بچه. های بسیج؟
آخه احساس کردم مطلب آشناست! فکر کردم مطلبی بوده که قبلا ارسال کردید و الان دوباره بازهم ارسال مجدد شده
اجرکم عندالله
عزاداریهاتون قبول

پاسخ دل‌باخته :


بله سال 93 در سراسر کشور پخش شد
مطلب در سال 93 و 94 بازنشر شده بود در دل آّباد
ممنونم از نگاهتان
عزاداری های شما هم قبول ان شاءلله
۱۴ مهر ۹۵ ، ۰۹:۰۱

فرشته ... می گوید:

اون زمان که ما خواب بودیم ابن زیادها و ابن مرجانه ها با پول و تبلیغ و رنگ و لعاب تمام دارایی هامون رو بردن و یه عده گفتن اینها همه توهم توطئه است و ما امروز شدیم قورباغه ی نیم پخته که از تمام حرفها سرسری رد میشیم,گوش هامون پره اما امان از عمل و وای از بی عملی.
پست خوبی بود
ممنونم
یاعلی

پاسخ دل‌باخته :


واقعا همینطور است
ان شاءلله به لطف او همت خودمان روزه امیدی باز شود
ممنونم از نگاه و دل گوبه شما
در پناه خدا باشید و بمانید

ارسال دل‌گویه ها:

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

- لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.
- از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.
- لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد، در غیر اینصورت می‌توانید از قسمت تماس با ما استفاده نمایید.

بلاگرهای بیان لطفا برای ارسال نظر و یا رأی‌دهی به مطالب روی گزینه «وارد شوید» در کادر پایین کلیک کنید تا مجبور نشوید نام و آدرستان را مجددا بصورت دستی وارد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی