دل آباد :: رسانه اهل دل

دل آباد، رسانه بی دل هایی ست که در به در، در پی دلدار اند.
خانه | اخبار | پیامک | کتاب | جزوه | اپلیکیشن | فیلم | صوت | ختم قرآن | عکس | گوشه‌نما | آرشیو | پیوندها | وبلاگ‌ها | همدلی در دل‌آباد
درباره ما | تماس با ما


امروز
یکی دیگر از روزهای خوب خداست


یاران خواهند آمد، روزی که باران بیاید


| ارسال در «دل‌نوشت»«دل‌فراق» توسط دل‌باخته .. ، در ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۲۹ فروردين ۹۲ |


چرا بعضی نمی دانند که یاس یک گل حساس است؟

تا بحال پیش آمده از خود بپرسید این سوال را که چرا در تمام گل فروشی ها خبری از گل یاس نیست؟ در گل‌کده ها سراغ هر گلی را اگر بگیری پیدا می شود، الا یاس! کسی هست تا پاسخ این پرسش را دهد؟ گلفروشی ها لیاقت داشتن یاس را ندارند یا بهای یاس برای خریداران خیلی گران و طاقت فرساست؟ مگر این گل چه کم از مریم و نرگس دارد؟ مگر نمی گویند که یاس سرور تمامی گل های جهان است؟ پس کو این یاس و کجا می روید این گل؟ این قحطی یاس نشأت گرفته از کجاست؟ نکند ترس گل فروشان، پرپر شدن یاس است که از خیر داشتن آن گذشته اند؟ پرپر شدن یاس که دست خودش نیست. تقصیر یاس چیست که بعضی گل را با خار اشتباه می گیرند؟ اصلا چرا بعضی نمی دانند که یاس یک گل حساس است؟ چرا بعضی با تیغه داس، یاس می چینند؟ چرا بعضی متوجه نمی شوند که یاس، روی شاخه زیباست! چرا بعضی نمی دانند وقتی بوته ی گلی در پشت در خانه ای رویید، وقتی از سردر خانه ای بالا رفت، باید آرام تر از هر وقت دیگری در زد، تا مبادا به عاطفه گلبرگ ها بر بخورد. چرا بعضی نمی دانند که نباید در وقت در زدن محکم بر در بکوبند، مبادا پشت در پیچکی به خود بپیچد و برگ بریزد؟ بعضی این ها را می دانند و باز دست به چنین اعمالی می زنند یا ندانسته این کار را می کنند؟ اگر از روی جهل و نادانی باشد که هیچ، اما اگر با آگاهی باشد که واویلاست.

 

چرا بعضی به قانون اساسی باغچه، مصوب در مجلس شورای باغات، احترام نمی گذارند؟ چرا بعضی در فصل بهار به شکار گل ها می روند؟ بعضی مگر نمی دانند که نباید مزاحم شکوفه دادن گلها شد. چرا بعضی نمی دانند که بوییدن گل حرمت دارد. مگر نمی دانند که دود، ریه های برگ ها را آزار می دهد. و مگر نمی دانند آتش، قاتل برگ گیاهان است؟ این ها مگر نمی دانند مدت هاست که در علم باغبانی ثابت شده که پیوند یاس سفید و نیلوفر کبود با این روش ها نمی گیرد؟ پس چرا در وقت عبور از کوچه‌باغ ها به صورت گل ها سیلی می زنند. اینها مگر نمی دانند که گلبرگ بعضی گل ها به اثر انگشت هم حساس است؟ پس از چه رو باز هم با دست به برگ گیاهان ضربه می زنند؟ چرا پژمردن برگ گل ها برای بعضی ها اینقدر بی اهمیت است؟ چرا درختان سترون روی دیدن یک باغستان بی آفت را ندارند؟ چرا بعضی از دیدن سیبستان های سبز و سرخ هراس دارند؟ بعضی مگر نمی دانند به شاخه های درختان نباید طناب بست و برای انداختن میوه های نارس، تاب بازی کرد؟ این ها اگر از روی حسادت نیست، پس از چه روست؟ چرا خر زهره ها و گل‌سنگ ها به یاس حسادت می کنند؟ چرا بعضی به آنچه که بوده اند و هستند، قانع نیستند؟ چرا بعضی خار پشت ها، جای گوَن و خار، گل ها را از ریشه می کنند؟ چرا بعضی ها گل های باغچه ها را پرپر می کنند؟ چرا بعضی نمی دانند که پرپر کردن یک گل خیانت به باغبان است؟

 

این ها در مکتب خانه جهل تربیت شده اند. معلم درس جهالت این ها ابوجهل است. اینان همیشه خدا مستأجر منزل ظلماتند و از چاه نادانی آب گندیده غفلت نوشیده اند، پس بی شک نادانند و نمی دانند. انتظار دانایی از کسانی که چمن سبز حقیقت، در زمین خانه آن ها خشک شده است بیجاست. آن ها که در بیابان با خار ها و در خواری بزرگ شده اند، چه می دانند که گل چیست و عظمت یاس چه میزان است؟ آنها چه می دانند که یک بغل یاس چند نفس، مستی دارد؟ اصلا بادیه نشین ها چه می دانند که دیه کامل یک بوته گل در فصل بهار چقدر است؟ سوسمار خورها چه می دانند که مسمار با شاخه های نحیف یک پیچک چه می کند؟ کفتارها چه می دانند لطافت روح یک کفتر را؟ آنها که یک شب برای قتل عام باغستان سرسبز گل محمدی، شبیخون به بستر اقاقی زدند چه می دانند که اشک شقایق، در بازار معاملات کالاهای گران بها به چه نرخی خرید و فروش می شود. آن ها چه می دانند که سند فدک در بازار بورس اوراق بهادار با چه بهایی ارزشگذاری می شود؟

 

سودی که اینها روزگاری بردند، لبریز ربا بود؛ درست مثل عملشان که سرشار از ریا بود. اینان از این سودهای ناچیز و پر ضرر، حاصلی جز آتش دوزخ برای خود نیاندوختند. این ها ریاکاران و رباخوارانی بودند که به جنگ خدا رفتند و خدا مچ دست تکبرشان را خواباند. دست این ها اگر بود، در زمستان هم از گل محمدی، گلاب می گرفتند. این ها اگر می توانستند، چمن مخمل گون «خضرا» را هم سرخ رنگ و با خاک یکسان می کردند. کسانی که روزی به کثرت قبورشان رشک می بردند و سوره تکاثر، وصف حال وخیمشان بود، حالا به هتک قبور مفتخرند و از اشک زائرین قلیل یک منطقه تاریک و متروک هم هراس دارند. در بازار مکه و مدینه هر عطری پیدا می شود الا یاس! این ها به رایحه یاس حساسند. هر کجا نسیمی یاس افزا برخیزد، چهره اینها مثل سیلی خورده ها برافروخته می شود و جگرشان آتش می گیرد. این ها همان جبت و طاغوتی هستند که در جهنم نیز اصحاب تابوتند. این ها فکر می کنند هنوزم که هنوز است حقیقت را از پس این سده های متمادی، در پشت سد های بتنی تعصب مهار کرده اند. این ها تبار انحرافند. اینها گمان می کنند که خانه های اهل حق را پشت دیوار حائل جهالت کاه‌گلی شان محصور کرده اند. این ها بس که کاهل اند نمی دانند سیل اگر بیاید، تمام سد های سست جاهلی را خواهد شکست.

 

سر این ها در آخور اصطبل ابوسفیان است. اینها ملعبه دست ابوجهلند. اینها مصداق عینی آیه «صم بکم عمی فهم لا یعقلون» هستند. کر و کور بودن اینها بخاطر کروموزم های دست و پا شکسته ابولهب ست که در سلول هایشان می لولد. این ها از خوف نرسیدن به خلافت، ردای رذالت را بر تن کردند و از ترس سوختن در محکمه عدالت، آتش جهالت را افروختند. اینان برای رسیدن به تخت پادشاهی به دریوزگی در کوچه های بنی هاشم افتادند و تا جهنم درک، سینه خیز رفتند. اینان وارثین پادشاهی لعین معاویه و حکومت فاسد یزید اند. نیاز به جهان بینی نیست، با یک کف‌بینی ساده هم می توان فهمید که طالع سعودی ها نحس است. همچون درخت خلافت، اینها سنگ کعبه را برای سودی که برایشان به همراه دارد به سینه می زنند. مکه در اشغال این هاست. اینها خانه خدا را هم محاصره کرده اند و پشت در خانه هیزم انباشته اند و مترصد آنند که گلی زیر دیوار کعبه بروید تا آتش بیافروزند. و پنداشته اند که این بار هم آتش گلستان نخواهد شد و طناب مصلحت با آنها یار خواهد بود. اما کور خوانده اند. آل سعود دیگر رو به آل سقوط است. همانطور که قوم ثمود به عذاب الهی گرفتار شد، آل سعود نیز خیلی پیش تر از قوم یهود به وعده حق الهی نابود خواهد شد. روزگار ظلم و جور به سر رسیده است. تمام عرضم در طول این نوشته این است که ارتفاع این زمستان هر چه بلند و مساحتش وسیع و عمقش سرد و سوزان هم که باشد، خواهد رفت و بهار خواهد آمد. 

 

با یک گل شاید بهار نیاید، اما روزی می رسد که با همان گل، دنیا گلستان می شود. من حتم دارم اگر احترام گل نرگس را در کوچه و بازار و خانه هایمان حفظ کنیم، درخت غم خواهد خشکید و شجره شادی خواهد رویید. و دوباره بوته یاس جوانه خواهد زد. آن وقت تمام گلدان های گل فروشی ها سرشار از گلبرگ یاس می شود. روزی می رسد که پیاده رو های خیابان «ولی عصر»، با یاس گل‌کاری می شود. روزی می رسد که گل ماشین‌عروس های ما ترکیب یاس و نرگس خواهد بود. آن وقت تمام نرگس های جهان، عطر یاس خواهند داد. می رسد روزی که بیت الاحزان فاطمه، تالار اعیاد میلاد اولاد علی شود. من یقین دارم که باغ مادری ما در سرزمین پدری رونق خواهد گرفت. سیزده بدر ما آن روز است؛ روزی که سوز تب هزار و چند صد ساله ما خواهد رفت و بر درختان مُلک مادری، تاب رهایی خواهیم بست و در هوای آزادی پرواز خواهیم کرد. روزی می رسد که باران خواهد آمد و یاران سرافرازانه، برخواهند گشت به این خانه. آن روز است که حصر کعبه را می شکنیم و مکه یکبار دیگر فتح خواهد شد و آقایمان خواهد گفت: «مکه را مهدی آزاد کرد». روزی که حیات مجدد اسلام را در تلوزیون اعلام می کنند و صدای حیاتی، مجری اخبار خواهد آمد که: «انا فتحنا لک فتحا مبینا»؛ بینندگان عزیز، توجه فرمایید؛ مدینه، شهر پیغمبر؛ آزاد شد!

نظرات تأیید شده: (۴۲)                                   واکنش‌ها : موافقین ۵ مخالفین ۱

آل سعود

حضرت فاطمه

سقیفه

ظهور

فتح مکه

فرج

متن ادبی

مدینه

گل نرگس

یاس

نظرات  (۴۲)

۲۹ فروردين ۹۲ ، ۰۳:۵۲

بی نشان می گوید:

سلام ، الحق و الانصاف که راست گفتید و حرف دل ما را زدید .
علی یارتان.

پاسخ دل‌باخته :


سلام و نور
سپاس از حضور و لطف شما
در پناه خدا باشید و بمانید
باسلام

ای نگهت خاستگه آفتاب بر من ظلمتزده یک شب بتاب

ای نگهت یار و مددکار ما کی و کجا وعده دیدار ما

به کعبه آمدم ای عشق تا تو را بینم تویی که نقطه عطفی به اوج آیینم

به کدام گوشه مشعر ، به کدام کنج منار در انتظار وصل تو بی قرار بنشینم



در این روزها ، هیچ چیز نتوانست قلبم را شاد کند غیر از نگاه کردن به چهره رهبری . . .

آیا آنقدر زنده خواهم بود که روزی امام زمان در جایی که رهبر نشستند و همه سراپا گوش شدند ، جلوس بفرمایند و تمام دنیا در اینجا سراپا گوش شوند؟


به امید نابودی باطل ...

الیس صبح بقریب؟
۲۹ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۰۳

خوشی ها می گوید:

سخنرانی پناهیان+مداحی سلحشور در فاطمیه سال1392
حسینیه آیت الله مرعشی نجفی،قم
http://qom.masjedun.com/index.aspx?siteid=357&pageid=43927&newsview=246665
کاری از تیم سایبری سایت بچه های مسجد دانشگاه قم

پاسخ دل‌باخته :


سلام سید
ای کاش شب اول را - که نبودم - ضبط کرده بودید،
ولی باز هم بی نهایت سپاس..
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۱:۱۵

فرزند خاک می گوید:

هعی...
حق!
چه بگویم...
التماس دعا
یاعلی مددی

پاسخ دل‌باخته :


محتاج دعاییم و دعاگو
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۱:۵۹

یاس خوش بو می گوید:

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر

امروز
مادری برای پسر
و پسری برای مادر
دعا می‌کند ...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۱۸

ن ر گ س می گوید:



همیشه وقتی روضه مکشوف می‌خواندند، به خاطر حضور سادات از خجالت می‌مُردم...هِی می‌خواهم روضه ننویسم، هِی به زبانِ تایپ جز روضه نمی‌آید...ماندن‌م این‌جا صَلاح نیست.
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۱۹

درجستجوی آرامش می گوید:

از خواندن این متن سرشار از خالی بودنم...
زبیا بود و عالی بود و مرحبا برای برای تن ِ این متن تنگ است
چترهای گناه را باید بست تا زیر باران زیبایی های نوشته هایتان سیراب چون سهراب شویم
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۷:۳۳

خارج ازچارچوب می گوید:

صحبت یاس و ظرافتش رو کردی ترسیدم تا آخر متن رو بخونم...

پاسخ دل‌باخته :


خواندن ظرافت یک گل ترس دارد
دیدن چطور؟
چشیدن چه..؟
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۰۵

آهسته عاشق می شوم می گوید:

خداونددر کلامی به این مضمون می گوید:
بنده من!من انچنان به تو توجه میکنم که گویی تنها تو بنده منی
اما تو آنچنان از من غافلی که انگار هزاران خدا داری!!!

دو قدم بیش نیست این همه راه...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۲۷

حلماء می گوید:

سلام.
از دوستان گرامی خواهشمندم اگر نظری برای 40 روز بعد برای توسل و مبارزه با نفس خود دارند ارائه دهند....10 روز دیگر زمان 40 روز عاشورا تمام میشود اما اگر خدا بخواهد برای 40 روز آینده علاوه بر عاشورا و یک صفحه قرآن چه چیزی پیشنهاد میدهید؟؟؟؟
توجه:از این به بعد درتمام چهله هایی که قرار است باشما دوستان داشته باشیم همیشه یک صفحه قرآن و عاشورا و آل یس ددر غروب جمعه ها ثابت هست.و چیزهای بعدی که به آن اضافه میشود هر 40 روز تغییر میکند.انشاءالله
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۲۳:۲۷

گمنامه! می گوید:

سلام
مثل همیشه به لطف خداوند و به نگاه مادر شیعیان عالی بود..عالی

الحمدلله
ممنون
یا علی مدد
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۱۶

فاطمه ... می گوید:

توقعی هم از " آل سقوط " نیست ...
" آنها چه می دانند که یک بغل یاس چند نفس، مستی دارد؟ "
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۳۸

طاها می گوید:

به امید ظهور...
التماس نور!
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۰۶

ماری می گوید:

سلام آقا سید

همه ی متن ت یه طرف ... پاراگراف آخرش یه طرف
قلمتان ستودن ست که حرف دل می زنید آن هم به این زیبایی

التماس دعا

پاسخ دل‌باخته :


سلام و رحمة الله
نظر لطف شماست،
ممنون از دقت نظر نگارشی که نسبت به نوشته ها دارید.
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۳۰

روایت شیدایی می گوید:

سلام
قلم احساسی که با عقل عجین شده همیشه زیباست چون به مقصودمان که شور برخاسته از شعور است رسیده ایم
دردمند و سربلند
۰۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۵۵

یه دوست می گوید:

به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است

بی تو دنیای من ای دوست پر از “تنهایی” است

۰۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۱۵

ترمه می گوید:

ای سینه امشب از غمش فریادکن،فریاد کن
ای دیده ام در ماتمش بیداد کن ،بیدادکن
۰۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۱۲

احمدابهری می گوید:

سلام
نذر مادر سقا به روزیم
با احترام دعوتید
التماس دعا
(پایگاه اشعار آیینی اقای علی رضا خاکساری)
۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۸:۱۲

تخریبچی جامانده می گوید:

. خزان غم به باغ یاس آمد
وفـات مـادر عبـاس آمد
نفس‌هـا آه آتشبـار گشته
که داغ فاطمه تکرار گشته
یا زهرا... عروج ملکوتی مامام یل کربلا بانو حضرت ام البنین را به همه محبین اهل بیت و شما دوستان گران قدر تسلیت عرض می کنم
۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۲۲

بی نام می گوید:

و بازهم، گل یاس مظلوم است
جای اشک هایش، پر به دامن ریخته و محروم است
گل یاس مظلوم است
گل یاس مظلوم است
۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۲۳

فافا می گوید:

سلام
برتخت یوسف کنعان بنویسید
هریوسفی ک یوسف زهرانمیشود.
میگن دعای اولادپیغمبرزودمیگیره سیدالتماس2آ
۰۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۱۳

فردوس می گوید:

سلام و حق ؛
خانه تان امن ، ب کلبه ی دلتنگی های ما هم سر بزنید ؛
یا علی
۰۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۴۷

مخلص می گوید:

سلام.
خوشحال میشیم سری به ماهم بزنید.

۰۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۱۶

علیرضا خاکساری می گوید:

سلام.بایک غزال قدیمی به روزم. با احترام دعوتید. دعایم کنید ع.خ یاحق
۰۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۵۶

میم نون می گوید:

سلام
اینجا خیلی خوبتر شده...خداقوت
۰۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۲۳

زهرا می گوید:

سلام با مطلب در دیزی بازه.......( به بهانه مناظره افروغ وسلیمی) به روزم خوشحال میشم بیاین
با مطلب عزم حسینی به روزم
ان شاالله بهره مند گردید

http://1450-222.blog.ir/1392/02/06/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C
۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۴۶

rahilmums.blog.ir می گوید:

نبض انتخابات در رحیل می تپد ...
۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۴۴

سپیده می گوید:

سلام و خدا قوت
برای دلمان دعا کنید .
ممنون که سر زدید .
راستی زیبا نگاشته اید خیلی زیبا
۱۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۴۲

سید رضا با می گوید:

بر حاشیه ی برگ شقایق بنویسید/ گل تاب فشار در و دیوار ندارد.

مدعی گوید که با یک گل نمی آید بهار/ ما گلی داریم که عالم را گلستان می کند

بی نهایت زیبا نگاشته بودید.
۱۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۱۶

در و مادر می گوید:

الحق و الانصاف که سیّدی...
سلام...
جا مانده از قافله ی کاروان عشقم
دعا کنید من جا مانده "جا نمانده" شود....

عالی بود البت از عالی هم فراتر...
دوباره نه سه باره منم میگم
الحق و الانصاف که سیّدی...
و چه خوب شروع کردید و چه خوب به اتمام رسوندید.وازگان در دستانتون هنرنمایی میکنند.


۱۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۴۵

نرگس می گوید:

اسمش چیزی دیگری بود" کاش میشد روی خدا را بوسید"
حالا شده " دل آباد"
البته مگر فرقی هم دارد ...
وقتی پسری از یاس مادریش به نرگس اجدادیش اینگونه برسد...طوری که فقط آخرش بتوانی لبخند بزنی و بگویی "اللهم عجل لولیک الفرج"
واقعا هم فرقی نمیکند
.....
۱۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۱۸

یوسف می گوید:

سلام.
دل تان آباد رفیق دل آبادی.
خوب است... اینجا.
۱۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۱۵

دختران باباعطا می گوید:

دلم گرفته از این جمعه ها که تکراریست
و سهم روز و شبم بی شما گرفتاریست
گناه پشت گناه و گناه، پشت گناه
گناه، نقل و نباتی که بینمان جاریست
و دکتران همه، ما را جوابمان کردند،
فقط ظهور تو آقا علاج بیماریست

سلام
سپاسگزارم از حضورتون
دلم گرفته از زمونه دلخورم،،،،،بذار واست گلایه هامو بشمرم..
به کی بگم که کوزه کوزه تشنه ام،،،، به کی بگم هزار روزه تشنه ام..
نیومدی یه هفته خسته تر شدم،،،،شکسته بودم و شکسته ترشدم..
نیومدی و کوچه هم کلافه شد،،،،یه جمعه به ندیدنت اضافه شد......
۱۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۴۲

سمیه می گوید:

امام زمان(عج) :
ما کاملا به اخبار و حوادث زندگی شما آگاهی داریم و هیچ چیزی از اخبار شما از ما پنهان نمی ماند.
بحارالانوار جلد 53-ص175

اللهم عجل لولیک الفرج.

تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم.

التماس دعا
۱۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۱۱

هوالعشق می گوید:

بینندگان عزیز، توجه فرمایید؛ مدینه، شهر پیغمبر؛ آزاد شد!

مو به تنم سیخ شد!
کاش روزی بنویسند به بقیع : یک فراخوان کمک ای مومنین، طرح احداث ضریح

کاش روزی بنویسند به بقیع، کارگران مشغولند، کار احداث ضریح

کاش روزی بنویسند به بقیع ، چند روز مانده به اتمام ضریح

کاش روزی بنویسند به بقیع ، مهدی فاطمه آید، به تماشای ضریح

کاش روزی بنویسند به بقیع ، عید امسال، نماز، صحن عتیق

کاش روزی بنویسند به بقیع ، فلش راهنما، مرقد زهرای شفیع
به یقین یوسف ما آمدنی است ...

پاسخ دل‌باخته :


...
۱۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۴۸

ترمه می گوید:

سلام بزرگوار...بسیار مفبد بود و تأثیر گذار...ممنون

پاسخ دل‌باخته :


سلام و رحمت خدا بر شما
ممنونم از حضور و لطف شما
۲۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۵۳

آهسته عاشق می شوم می گوید:

کی دستم را میگیری و دیگر هرگز رها نمی کنی؟؟؟

می دانم خودم دست می کشم، رها می شوم، می دوم ولی دوباره می افتم.

هر بار تصور کردم بی مدد تو می توانم بودم زمین خوردم.

http://ziyafatname.blogfa.com/post/547
.
.
.
التماس نور و باران[گل]
بسیار زیبا نوشتید ممنون از اطلاعاتتان.

پاسخ دل‌باخته :


سپاسگزارم از نگاه شما
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۷

سربازکوچولو می گوید:

عالی بود و درست
تیکه اخر واقعا عالی بود
اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ دل‌باخته :


سپاسگزارم از نگاهتان

ارسال دل‌گویه ها:

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

- لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.
- از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.
- لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد، در غیر اینصورت می‌توانید از قسمت تماس با ما استفاده نمایید.

بلاگرهای بیان لطفا برای ارسال نظر و یا رأی‌دهی به مطالب روی گزینه «وارد شوید» در کادر پایین کلیک کنید تا مجبور نشوید نام و آدرستان را مجددا بصورت دستی وارد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی