دل آباد :: رسانه اهل دل

دل آباد، رسانه بی دل هایی ست که در به در، در پی دلدار اند.
خانه | اخبار | پیامک | کتاب | جزوه | اپلیکیشن | فیلم | صوت | ختم قرآن | عکس | گوشه‌نما | آرشیو | پیوندها | وبلاگ‌ها | همدلی در دل‌آباد
درباره ما | تماس با ما


امروز
یکی دیگر از روزهای خوب خداست


سخنان بودا گونه حسن روحانی


| ارسال در «دل‌بلاگ» توسط ، در ساعت ۰۲:۲۴ روز سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۹۲ |


به گزارش سرویس دل بلاگ پایگاه فرهنگی ادبی دل آباد، سرباز صفر جنگ نرم در جدید ترین مطلب خود نوشت: از آنجایی که ظاهرا گزینه منطقی سران اصلاحات بعد از تردید های فراوان خاتمی و هاشمی و مشکلات متعددی که پیش پای آنها برای کاندیداتوری می باشد ،جناب حسن روحانی است، این جبهه در تلاش در جهت زمینه سازی برای حضور وی در عرصه انتخابات آتی هستند. اولین مشکل آنها تصویر تاریکی است که جناب روحانی در آخرین پست مطرح خود در اذهان خواص و عوام از خود باقی گذاشته است؛آن انفعال آشکار در سیاست هسته ای که صدای اکثر تریبون داران از اهل درد را در آورده بود و البته در انتهای کار دولت وقت حضرت امام خامنه ای در بیانات خود تصریح کردند که اولین گام رو به جلو در این عرصه (بعد از عقب نشینی های آشکار) باید در همان دولتی آغاز شود که منفعل در این عرصه حساس عمل کرده است.

 

حالا با این زمینه ذهنی روزنامه شرق مصاحبه ای با ایشان ترتیب می دهد و آنچنان فضای بحث را ترتیب می دهد که انگار نه تنها کار جناب حسن روحانی و همکارانش بد و مفتضحانه نبوده بلکه بسیار هم ممتاز و شاخص بوده است؛ در قسمتی از این مصاحبه آقای روحانی تصریح می کند: " به اعتقاد من بهترین مذاکرات سیاسی در طول سال‌های اخیر، این مذاکرات بود. "

 

این نکته برای همه خواص از اهل انصاف در کشور روشن است که سیاه نمایی مطلق نسبت به دولت پیشین و ترسیم این تصویر در ذهن مخاطب که به هیچوجه در دوره قبل در هیچ زمینه ای اعم از سیاسی و اقتصادی و غیره هیچ گام مثبتی برداشته نشده است به بهانه نقد و برای توجیه حضور و به اصطلاح احساس وظیفه خود عملی بسیار ناشایست و زشت است در حالی که آقای روحانی با اینچنین روشی در گفت و گوی مذکور می گوید :

 

"شرایط کشور، شرایط ویژه‌ای است. از نظر اقتصادی مردم در فشار هستند و همه شاخص‌های اقتصادی اعلام خطر می‌کنند. گفته می‌شود رشد اقتصادی صفر و حتی منفی است. بعد از جنگ تحمیلی، هیچ وقت رشد اقتصادی ما صفر نبوده و این برای اولین بار است. در مورد تورم هم خیلی کم پیش آمده که تورم نقطه به نقطه ما بالای 40‌درصد و تورم سالانه بیش از 31‌درصد باشد. نرخ بیکاری برای جوانان که می‌خواهند مشغول کار شوند بالای 30‌درصد است. به هر حال همه علایم اقتصادی به ما می‌گوید که اقتصاد کشور در مسیر بحران حرکت می‌کند و اگر یک اقدام فوری و قاطع در این زمینه انجام نشود، مشکل‌ساز خواهد شد.  در بحث سیاست خارجی نیز وضع ما بسیار نامطلوب است. روابط ما با بسیاری از کشورها در پایین‌ترین سطح است.

 

رابطه مطلوبی با جهان از نظر سیاسی و اقتصادی نداریم. حتی روابط ما با همسایه‌ها در حد دلخواه و مطلوب نیست. وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی ما هم نقطه مطلوبی ندارد. آمار جنایات و بزه‌های مختلف، وضع زندان‌ها، پرونده‌هایی که در دادگستری است، بحث اعتیاد و طلاق نشان می‌دهد که کشور در وضعیت ویژه‌ای قرار دارد و باید یک اقدام فوری برای حل این موارد در کشور انجام شود. دلیل حضور من تکلیفی است که نسبت به وضع کشور احساس می‌کنم. من فکر می‌کنم باید کسی که دارای تجربه کافی در این کشور است بیاید و به کشور و مردم که در سال‌های اخیر خیلی رنج کشیده‌اند، کمک کند."

 

این سخنان بودا گونه و منجیانه جناب روحانی در اعلام دلیل احساس وظیفه اش برای تصاحب پست ریاست جمهوری این کشور بزرگ است که در این نگاه ایران را سراسر رنج می بیند و خود را در نقش یک منجی کار آزموده و با تجربه که تنها راه نجات این ملت حضور او در این انتخابات و پیروزی اوست در حالی که او خود را بهفراموشی زده  که عملکرد او دولت حامی او در زمان تصدی مسئولیت باعث شد تا دشمنان ملت ایران همواره خوشنود از نتایج مذاکرات باشند و دوران برد و دوره طلایی خود را همین دوره بیان کنند و بدانند.

نظرات  (۲)

۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۹

مارال می گوید:

همتون فدای خندهای روحانی بشین.احمق های بیچاره

پاسخ دل‌باخته :


خنده های جناب روحانی مصرف داخلی ندارد سرکار، گذر زمان همه چیز را به ما ثابت می کند.
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۷

یکی از میلیونها می گوید:

شما که در اینجا دکتر روحانی را اصلاح طلب می دانید، چه شد که اربابان شما بعد از انتخابات گفتند، اصلاح طلب نبوده؟؟!!!!

پاسخ دل‌باخته :


جناب یکی از میلیون ها، بگذار قدری بگذرد، متوجه خواهید شد راست سنتی یعنی چه.

ارسال دل‌گویه ها:

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

- لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.
- از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.
- لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد، در غیر اینصورت می‌توانید از قسمت تماس با ما استفاده نمایید.

بلاگرهای بیان لطفا برای ارسال نظر و یا رأی‌دهی به مطالب روی گزینه «وارد شوید» در کادر پایین کلیک کنید تا مجبور نشوید نام و آدرستان را مجددا بصورت دستی وارد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی