دل آباد :: رسانه اهل دل

دل آباد، رسانه بی دل هایی ست که در به در، در پی دلدار اند.
خانه | اخبار | پیامک | کتاب | جزوه | اپلیکیشن | فیلم | صوت | ختم قرآن | عکس | گوشه‌نما | آرشیو | پیوندها | وبلاگ‌ها | همدلی در دل‌آباد
درباره ما | تماس با ما


امروز
یکی دیگر از روزهای خوب خداست


روزهای فراموش نشدنی ما


| ارسال در «دل‌بلاگ» توسط ، در ساعت ۰۲:۲۴ روز سه شنبه ۱۴ خرداد ۹۲ |


به گزارش سرویس دل بلاگ پایگاه فرهنگی ادبی دل آباد، مجد الدین معلمی در وبلاگ سه الف نوشت:

 

1. هیچ وقت ساعت 7 صبح 14 خرداد 68 را فراموش نمی کنم. با صدای گریه ی پدر و مادر بیدار شدم. همسایه ها ریخته بودند توی کوچه و در آغوش هم های های گریه می کردند. همین دی شبش بود که تا صبح برای شفای پدر بزرگ امت تا نیمه های شب دعا کرده بودیم.

شاید بهترین واژه برای توصیف آن روز "بهت و فروریختگی" بود. هیچ کس یتیمی و عروج حضرت روح الله را باور نداشت. یعنی ما زنده باشیم و امام و مقتدای مان برود؟ تا او بود تکیه گاه و چشم امیدمان بود، اعتبار و آبروی مان بود و حق داشتیم که بی او احساس از هم پاشیدگی داشته باشیم.

امروز اما هنوز با او زندگی می کنیم. عشق به او همچنان در وجودمان شعله ور است. خمینی کبیر هنوز برای همه ی ما زنده است. خیلی ها مردند. برخی زنده ها هم مردند! ولی او زنده تر از دیروز با ما زندگی می کند.

خدا می داند از 7 صبح تا 21 شب بر این مردم چه گذشت. زندگی دوباره ما از ساعت 21 چهاردهم خرداد شروع شد. . . 

پ.ن.م: خدایا شایستگی زیارت حضرت امام روح الله در عهد رجعت را به ما ارزانی کن

 

2. گوش دادن به سخنان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب را از وظایف خود می دانم. چند سخنرانی هست که همواره دلچسبی خاص خود را دارد. 

اول سخنان ایشان در روز اول سال جدید در کنار بارگاه نورانی امام رضای رئوف که استراتژی سال را با قاطعیت و صلابت اعلام می کنند.

دوم سخنان ایشان در صبح عید فطر که آمیخته با لطافت عید رحمت، توصیه هایی معنوی ملت را ایراد می کنند و وقایع مهم پیش رو را تبیین می کنند.

سوم سخنرانی باشکوه ایشان در روز 14 خرداد. زمانی که با عشق و احترام و خضوع از کرامات و بزرگی امام خمینی کبیر سخن می گویند. وفاداری و ادای دین به مقام شامخ بت شکن قرن، حضرت روح الله، عشق به آیه الله العظمی امام خامنه ای را در دلم بیشتر می کند.

پ.ن.م: خدایا لیاقت سرباز ماندن برای حضرت آقا را تا دم مرگ نصیب ما برگردان.

 

3. بعد از توصیه های هوشمندانه ی امروز حضرت آقا، من اگر جای حضرات مشاور تنش زدا بودم از هر آنچه هستم استعفا می دادم. کسی بعد از سی و چند سال هنوز بدیهیات سیاست خارجی جمهوری اسلامی را نمی داند لیاقت اعتماد ندارد. 

بعد از شنیدن توصیه های امروز حضرت آقا، من اگر جای جنابان مدعی سیاه بین بودم از هر آنچه گفته ام توبه می کردم. کسی که برای خودشیرینی نزد مردم، نسبت به عکس بازار شلوغ یا کشتی پر از محموله یا صحنه ی زیبا معدنی_توریستی! سیاه منفی بافی می کند ارزش اعتماد ندارد.

بعد از توصیه های امروز حضرت آقا، من اگر جای کاندیداهای محترم بودم، ذوباره برنامه ها، وعده ها و قول هایم را مرور می کردم و از هر آنچه بی ربط و تخیلی گفته بودم ابراز برائت می جستم. کسانی که بدون توجه به قانون مصوب بودجه امسال قول می دهد شش ماهه و یک ساله اقتصاد تحریم شده ای که صد سال است با یک سیاق مشخص اداره می شود را گل و بلبل می کنند قابلیت اعتماد ندارند.

پ.ن.م: خدایا در انتخابات پیش رو آنچه خیر و صلاح است برای مردم شریف ما مقدر بفرما!

 

4. از شواهد و قرائن چنین بر می آید که باید خودمان را برای انتخاباتی دو مرحله ای آماده کنیم. باید از امروز در کلام همه ی کاندیداهای محترم جستجو کنیم تا اگر نامزد مطلوب و اصلح مان به مرحله ی دوم نرسید گزینه های صالح دیگری را جایگزین کنیم.

تصمیم من چنین است. اگر آقایان دکتر جلیلی یا دکتر حدادعادل با هر کدام از شش کاندیدای دیگر به مرحله بعد بروند، رای من دکتر جلیلی یا دکتر حدادعادل خواهد بود. اگر به فرض غیر محتمل هر کدام از آقایان دکتر روحانی، دکتر عارف یا مهندس غرضی به مرحله ی بعد راه یابند، حتمن به کاندیداهای اصولگرا رای خواهم داد. اگر در مرحله ی دوم، رقابت بین نامزدهای اصولگرا باشد هر کسی که در برابر دکتر ولایتی قرار گیرد به او رای خواهم داد. اگر بین دکتر رضایی و دکتر قالیباف مخیر شوم، به دکتر قالیباف رای خواهم داد.

پ.ن.م: تا امروز حضور دکتر قالیباف و دکتر جلیلی در مرحله ی بعد محتمل ترین گزینه است. دکتر ولایتی و دکتر رضایی نفرات بعدی نظرسنجی ها هستند. دکتر حدادعادل، دکتر عارف و دکتر روحانی در انتهای جدول بالا و پایین می روند! مهندس غرضی در محاسبات نمی آید.

 

نظرات  (۰)

ارسال دل‌گویه ها:

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

- لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.
- از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.
- لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد، در غیر اینصورت می‌توانید از قسمت تماس با ما استفاده نمایید.

بلاگرهای بیان لطفا برای ارسال نظر و یا رأی‌دهی به مطالب روی گزینه «وارد شوید» در کادر پایین کلیک کنید تا مجبور نشوید نام و آدرستان را مجددا بصورت دستی وارد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی