دل آباد :: رسانه اهل دل

دل آباد، رسانه بی دل هایی ست که در به در، در پی دلدار اند.
خانه | اخبار | پیامک | کتاب | جزوه | اپلیکیشن | فیلم | صوت | ختم قرآن | عکس | گوشه‌نما | آرشیو | پیوندها | وبلاگ‌ها | همدلی در دل‌آباد
درباره ما | تماس با ما


امروز
یکی دیگر از روزهای خوب خداست


کاش من هم فتنه گر بودم


| ارسال در «دل‌نوشت»«دل‌نویس» توسط دل‌باخته .. ، در ساعت ۱۱:۰۹ روز جمعه ۲۵ مرداد ۹۲ |


در همه این سال هایی که از فتنه گذشته است، پر بیراه نیست اگر بگویم دقیقا نمی دانم که معنای فتنه چیست و مصداق فتنه گر کیست! شاید گزاف نباشد اگر بگویم فتنه گنگ ترین واژه لغت نامه سیاسی این روزهاست؛ چرا که از بس تعریف های مختلفی از «فتنه» و «فتنه گری» ارائه شده است، حسابی آدم گیج می شود. به عنوان نمونه در قاموس دولت تدبیر و امید، «فتنه» یعنی تقوا و «فتنه گری» یعنی پرهیزگاری؛ لیکن نقد و انتقاد و یعنی خباثت و دشمنی و آب در آسیاب دشمن ریختن. آدمی با این تعاریف شاذ، حیران می ماند که فتنه بما هو فتنه آیا حادثه خوبی ست و فتنه گران از اخیارند یا نه!؟ من که خودم حسابی حیرانم و چیزی نمی دانم.

 

من فتنه گر نیستم و امروز فهمیده ام که فرزندان انقلاب، من و دوستانم و پدرم و دوستانش نیستیم. من دارد حسودی ام می شود به اعوان و انصار فتنه، چرا که انقلاب پدر آنهاست و آنها فرزند انقلاب اند. من در حسرت مقام و مرتبه فتنه گران خداجو هستم، بس که اهالی فتنه، مؤمن و با تقوا هستند. آری، فتنه گری هم عالمی دارد. کاش من هم یک فتنه گر بودم تا بعد از گذشت سال هایی که به نشر اکاذیب پرداختم و در راستای براندازی نظام به انجام برخی جرایم همچون اقدام عملی علیه امنیت ملی دست زدم، مثل چنین روزی تبدیل به شخصی پاکدست، انسانی ولایتمدار، فرزند انقلاب، مدیری توانمند، فردی با تجربه، مسئولی با سابقه، شخصی دلسوز، رزمنده دفاع مقدس، و حامی خانواده های شاهد و ایثارگر می شدم. من اگر فتنه گر بودم، امروز تمام خلقیات خیر و صفات نیک را منگه می کردند به صفحه بیوگرافی ام.

 

ای دل غافل! دیدی چگونه سرمان کلاه رفت؟! ما اشتباه کردیم، چرا که برای اثبات ولایتمداری و دفاع از نظام و ولایت فقیه و پایبندی به آرمان های انقلاب، لازم به این همه دردسر کشیدن و فحش خوردن و زخم و زیلی شدن نبود؛ من اگر بعد از انتخابات سال هشتاد و خشم، توفیق فتنه گری می یافتم، بجای لفظ خائن! امروز عوام و خواص، جملگی مرا خادم کشور و رهبر و مردم می خواندند. کاش من هم فتنه گر بودم، تا کسی حق نداشت - به بهانه خلق حماسه سیاسی توسط مردم و برای تلخ نشدن کام ملت- به کارنامه عملی من در دوران فتنه بپردازد و آن را مورد تفقد قرار دهد. من اگر فتنه گر بودم، همه با طوفانی جلوه دادن شرایط، با کس و ناکس لابی می کردند تا آنها کوتاه بیایند و سکان کشتی سعادت را بدهند دست من. من اگر فتنه گر بودم، همه برای بخشش من از آیات قرآن و روایات معصومین و خطبه های نهج البلاغه، مایه می گذاشتند. آن وقت به جای توبیخ من، آن ها که مرا بازخواست می کردند، مستحق توهین و تهمت و تمسخر و توبیخ می شدند.

 

کاش من هم فتنه گر بودم تا اگر قوه قضائیه - به هر دلیلی - به اتهاماتم رسیدگی نمی کرد و مرا محکوم نمی کرد، حقانیتم بیش از پیش ثابت می شد. من اگر فتنه گر بودم یک ماشین پول شویی می خریدم و می گذاشتم کنار ماشین لباس شویی خانه مان، تا پول های باد آورده ام، که - از باب مشغله زیاد - وقت نمی کنم بشمارم را بشوید. من اگر فتنه گر بودم، مبرا می شدم از هر خبطی و مصون می شدم از هر توبیخی. با رویی غیر گشاده، نامه سرگشاده به هر که می خواستم، می نوشتم و هیچ خیالم نبود که عواقبش چه می شود. سایت می زدم هر چقدر که توان داشتم، مصاحبه می کردم هر چقدر که زمان داشتم، خارج می رفتم هر کجا که می خواستم، در خارج می ماندم هر چقدر که دوست داشتم، و داخل کشور می آمدم هر وقت که عشقم می کشید. کاش من هم فتنه گر بودم و مصونیت آهنین داشتم و گارانتی امکانات رانتی ام، مادام العمر بود.

 

کاش من هم در ایام فتنه، جزء صحنه گردانان اصلی اغتشاشات بودم تا بعد از چهار سال عشق و حال در لندن و گذراندن دوره دکترای انقلاب مخملی زیر نظر استاد مخملباف، جرج سوروس «علیه السام»، با سلام و صلوات به آغوش مام وطن باز می گشتم، اما برای اقامت چند روزه در هتل اوین، به دعوت قاضی القضات افتخار نمی دادم. کاش من هم فتنه گر بودم تا راست راست توی خیابان های نیاوران راه می رفتم و کسی هم نمی گفت: بالای چشم «استات اویل»ات ابروی «توتال» است! کاش اسم مستعار من هم «جونیور» بود که وقتی بیانیه سراسر دروغ مرا در مجلس می خواندند، همه خطاب به من «احسنت» بگویند. کاش من هم فتنه گر بودم تا اگر کسی خواست اتهامات رانت خواری مرا بازگو کند، به احترام پدرم، نام مرا جای اسم کامل، اختصاری بخواند؛ چرا که آبروی من، آبروی پدرم بود و آبروی پدرم، آبروی نظام بود. چون پدر من ذخیره انقلاب بود، چون انقلاب مدیون پدر من بود. حالا من هرچقدر آدم بی پدر و مادری باشم، ایرادی ندارد! مهم این است که امام گفت: انقلاب زنده است، تا پدر من زنده است.

 

کاش من هم فتنه گر بودم... نه؛ ببخشید! من فتنه گر نیستم، چرا که اسم مادر من عفریته و اسم خواهرم فتانه نیست. من فتنه گر نیستم، چرا که مادرم در آن روز رأی گیری معروف، وقت ناهار برایمان فتنه‌پلو نپخت. من فتنه گر نیستم، چرا که فتنه از قتل بدتر است و فتنه گر از قاتل. من فتنه گر نیستم و نمی توانم ماست را سیاه جلوه دهم و سر هر منتقدی، جیغ بنفش بکشم. من فتنه گر نیستم و با کوچکترین اشتباه، می توان مرا دستگیر کرد و - مثل طلبه سیرجانی - به اشد مجازات محکوم کرد. من فتنه گر نیستم و آنقدر محکومیت من بدیهی خواهد بود که سعید قاسمی بخاطر شخصی مثل من با آبرویش بازی نمی کند و شرط تراشیدن ریش را برای دستگیری و محاکمه من نمی گذارد؛ چرا که من فتنه گر نیستم و به راحتی و بدون هراس از هیچ کس و هیچ جایی، می توان مرا بازداشت و محاکمه کرد. من فتنه گر نیستم، چرا که اگر فتنه‌گر بودم، حالا نمی توانستم گلویم را صاف کنم و با صدای بلند بگویم: بنی آدم اعضای یک پیکرند، اما برخی انگار آدم ترند؛ همه در دنیا مساوی اند، اما بعضی ها مساوی ترند!

نظرات  (۳۵)

۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۶

ناموس خدا می گوید:

دنیای "هیچ کس برابرتر از دیگری نیست" چهارده قرن است که تمام شده...

پاسخ دل‌باخته :


کاش ایمان آورده بودند..
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۴

سپیده می گوید:

با کلمه به کلمه حرفاتون موافقم .
راستی آمده ام که بگم با دعایتان در دوره دکتری پذیرفته شدم . وقت کردید به وبگاهمان بیائید.

پاسخ دل‌باخته :


خدا را شکر..
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۲

دل آرام می گوید:

در این صدا و هیاهو که عاشقی ننگ است
در این فضا که "شهادت" وسیله ی جنگ است
دلم برای مدرس، درون این مجلس
دلم برای صدای دیالمه تنگ است

http://www.afsaran.ir/media/download/247925

پاسخ دل‌باخته :


آه...
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۴۵

حق حق می گوید:

سلام علیکم

بعضی بچه ها هستند که زیر سایه ی یک نفر یا چند نفر در خانواده به پدر و مادر دهن کجی می کنند
نمیدانم چرا هر وقتم به این مسائل برمی خورم ، نقش دو برادر (شاید هم بیشتر)برایم پررنگ تر میشود.. نمی دانم ...

پاسخ دل‌باخته :


این است مجلس لابی جانی...
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۴۶

حق حق می گوید:

اینجا حتی برای مفتن ها هم آزادی هست ، فقط حزب اللهی ها هستند که..

پاسخ دل‌باخته :


ما را برای روزهای سخت به دنیا فرستاده اند
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۰۵

احسان می گوید:

تغزل لهجه ی عشق است و با هر گویشی گویا است
بدا در میهنم اینک صدای عشق گویا نیست
...

پاسخ دل‌باخته :


هوای مملکت عاشقان سیاسی نیست!
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۵۲

سمیه می گوید:

چه غصه ها که برایم نخورده ای آقا

حساب زخم دلت را شمرده ای آقا...؟

همیشه نسبت مولا و بنده این بوده

که جای من ز خجالت تو مرده ای آقا.....

اللهم عجل لولیک الفرج.
تعجیل در فرج صلوات. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
التماس دعا

پاسخ دل‌باخته :


آمین یا رب العالمین
۲۵ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۵

سمیه می گوید:

سلام
زیبا اذان گفتید.
خدا خیرتان دهاد.

پاسخ دل‌باخته :


سلام و سپاس
ان شاءلله که مورد قبول خدای موذن مأذنه ها قرار گیرد...
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۵۵

مرتضی می گوید:

باید به حال این نمایندگان تاسف خورد که فراموش کردند سال هشتادو هشت را و اینکه همین ربیعی و اخوندی و زنگنه بودند که اتش بیار معرکه شدند را رای اعتماد دادند همین هایی که در مقابل حقوق مردم ایستادند و خلاف ان حرکت کردند. به اقای آخوندی ای رای دادند که در دیدار اعضای ستاد میرحسین با رهبری ، اقا با شروع سخنش گفتند خودتان را معرفی کنید (یعنی دیگه من تورو نمیشناسم) . ...
نتیجه عملکرد نمایندگان را سال اتی خواهیم دید و میبینیم که همین گرگ صفتان دوباره نعره خواهند زد و فتنه ای دیگر می آفرینند...
تا آن روز منتظر خواهیم بود و ان روز را خواهیم دید...

پاسخ دل‌باخته :


دیری نخواهد گذشت که از این رأی ها پشیمان خواهند شد.
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۰

یاس خوش بو می گوید:

سلام بر شما

نمیدونم چی بگم
یه وقتایی خوش حالم از این که سنم یا بهتر بگم عقلم به این چیزا قد نمیده
چقدر نکته باریک تر از مو این جا هست ...
امسال اگه خدا بخواد تازه میخوام وارد جامعه بزرگتری به اسم دانشگاه بشم
ولی بد جور دل نگرانم ...
واقعا میتونم دانشجوی عاملی بشم و باقی بمونم ؟
تو این شرایط وانفسا ، چقدر سخته آدم ، آدم ! بشه و بمونه ...

الهی لاتکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا ... آمین

پاسخ دل‌باخته :


سلام خدا بر شما
بر هر کسی واجب است تا از مسائل زمان خود آگاهی کسب کند و نسبت به حوادث و وقایع عکس العمل نشان دهد.
ان شاءلله که دانشجوی بصیر و عاملی در مسیر حقیقت باشید.
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۳

حمید می گوید:

فقط میشه گفت:
أحححححححسنت
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۳۲

لیلا می گوید:

سلام
وقتی میگن برای انتخابات نمایندگان مجلس حواستون باشه(البته برای همه انتخابات میگن) اینکه چه کسی رو به عنوان نماینده ات میفرستی تو مجلس، اهمیتش در این زمان بیشتر مشخص میشه. افراد خدا نشناسی که فقط بلدند تو مجلس به نفع باطل لابی کنند...
البته هستند افراد پاک در مجلس ولی در اقلیت اند...
حتما صحبت های آقای زنگنه رو گوش دادید دیگه؟ فقط منم منم میکردند... خدای من... چقدر واضح و روشن دروغ میگفتند... مخصوصا در مورد تبعیت از ولایت... حالم بد شد... کسی که اطلاعات درست و درمون هم اگه نداشت متوجه میشد ایشون لیاقت وزیر شدن رو ندارند... اما نمایندگان نه؟

خدایا تو خیر ما رو بهتر میدونی...
حتی یک لحظه هم ما رو به حال خودمون رها نکن...
که اون وقته که میشیم لابی گر......!!

پاسخ دل‌باخته :


این ها ابن الوقتند، ابن الوقت به کسانی می گویند که بنده دنیا هستند و در هر دوره به اقتضای زمان و مکان به رنگی در می آیند. اینها تا دیروز در خاکستر فتنه می دمیدند، امروز بعد از ایراد دروغ های فراوان و تلبیس حق و باطل، دم از ولایت مطلقه فقیه می زنند!
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۱

مانا می گوید:

دل جویی من رو بپذیرید بابت این که احتمالا ( که البته خداکنه این طور نباشه) از این به بعد قراره خیلی از نوشته هاتون به این سبک و سیاق باشه

پاسخ دل‌باخته :


بله متأسفانه
گویا همینطور خواهد بود...
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۱

گرفت یار می گوید:

من فتنه گر نیستم..انشاالله که نیستم!
ای کاش درین روزها کلا نیست بودم! شاید چون جمع نقیضین محال است نمیشود (نیست باشم)!
در این روزگار مه آلود نفس کشیدن بسی سخت است..
التماس دعا.

پاسخ دل‌باخته :


ما را برای روزهای سخت می خواهند
ما اهل پا پس کشیدن نیستیم
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۵

جوان آینده گرا می گوید:

سلام.فقط میتونم بگم متآسفم.چقدر سیاسیون ما به توصیه های امام ما (پدر پیر ما) عمل میکنند. مگر نه اینکه ایشون در پیام منشور روحانیت فرمودند:
از تجربه تلخ روی کار آمدن انقلابی نماها و به ظاهر عقلای قوم ....عبرت بگیرید که مبادا گذشته آنان فراموش و دلسوزی های بی مورد و ساده اندیشی ها سبب مراجعت آنان به پست های کلیدی و سرنوشت ساز نظام شود!!!!!!!!!

پاسخ دل‌باخته :


سلام علیکم
افسوس که نتیجه ای که رقم خورد در امتداد تقویت و تسریع حرکت جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت نیست.
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۱

بانوی آذر می گوید:

هزار منتم از روز گار بر جان است به شکر آنکه مرا ز اهل روزگار نکرد

پاسخ دل‌باخته :


اهل روزگار
اهل دنیایند
دنیا
زندان مومن است...
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۴۶

ایران فردا می گوید:

سلام
برادر بزگوار ضمن تشکر از نگارش متن وزینتان، مطلب شما در پایگاه خبری و تحلیلی ایران فردا انتشار یافته است.

http://ifpress.ir/News/2495/%DA%A9%D8%A7%D8%B4-%D9%85%D9%86-%D9%87%D9%85-%D9%81%D8%AA%D9%86%D9%87-%DA%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%85!

پاسخ دل‌باخته :


سلام و سپاس از حسن توجه تان
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۲۳

امام خوبی ها می گوید:

رئیس جمهور آمریکا بود، می گفت:
طرفدار صلح، دوستی، حقوق بشر و دموکراسیست.
و چه زیبا بود حرف های کارتر.
حرف هایی که حرف ماند...
.
.
.
http://emamekhobiha.blog.ir/post/1
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۴

هْو ... می گوید:

حق!

پاسخ دل‌باخته :


در پناه حق باشید.
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۷

میلاد می گوید:

جانا سخن از زبان ما می گویی
عالی بود

پاسخ دل‌باخته :


سپاس
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۰۴

خانم معلم می گوید:

سلام

4 روز ِ پر تنش رو در پیش رو داشتیم . خیلی ها خیلی حرفها زدند . خیلی ها خیلی چیزها رو کردند . اما به هر شکل 15 نفر از وزرای پیشنهادی وادر کابینه شدند .
انتخاب مردم جناب روحانی بود . ما که دیگر معتقد به تقلب نیستیم . بگذارید مردم نتیجه ی انتخابشان را ببینند . مطمئنا با پشتیبانی ذخیره ی انقلاب ! از ایشان ، مسائل رفاهی کمی در ظاهر بهتر خواهد شد .
ما روز شمار مان را راه انداختیم . کابینه شروع به کار کرد ببینیم تا صد روز دیگر با هفته ای دو جلسه وزرا جهت بررسی اوضاع اقتصادی چه اتفاقی در مملکت روی خواهد داد .

ما از خدا می خواهیم که کمک و یار این دولت باشد تا مردم به آرامش برسند ولی آزموده را آزمودن خطاست ...

پاسخ دل‌باخته :


سلام و رحمة الله
ما هم دلمان می خواهد امیدوار باشیم. زهی خیال باطل. کاش مردم بدانند که حنای امید دولت تدبیر، در روزهای انتخابات رنگ بفنش داشت! حال وقت شعارها و حرف های دیگر است.
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۰۲

محمد رجا فکری می گوید:

سلام همسنگر خدا قوت...دمت هم گرم که اینجوری جهاد
میکنی اجرت با خود خدا...من طرح های مذهبی سیاسی
میزنم الان هم با یه طرح جدید بروزم...خوش حال میشم اگه
نظرت هم درباره کار ها بگی...www.3noghte.com یا علی(ع)

پاسخ دل‌باخته :


سلام و رحمة الله
خداقوت اخوی
طرح ها را دیدم، بسیار زیبا و گویا بود
خدا توفیقاتتان را روزافزون کند ان شاءلله
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۳۷

احمد می گوید:

سلام سید

(این گردبادها به غیرت در آمده،‌ تسلیم رهبرند که طوفان نمی کنند)

مثل همیشه زیبا بود و متآسفانه عین واقعیت و البته دردناک!!!

پاسخ دل‌باخته :


علیکم السلام 

ما فولاد آبدیده ایم  و
به فرمان سید علی
چون کوه ایستاده ایم..
۳۰ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۳

مصطفی گرجی می گوید:

سلام
چه بگویم که هرچه بگویم جز بر خون دلم نیفزاید...........


سید مرتضی آوینی کجایی که چتر غریبی بر سر حزب اللهی جماعت سایه ی سنگینی انداخته

اما.........
فإن حزب الله هم الغالبون

پاسخ دل‌باخته :


سلام علیکم بما صبرتم...
ان شاءلله 
الیس الصبح بقریب...؟

تسلیت مرا برای درگذشت پدر بزرگ عزیزت بپذیر...
خدا همنشین صالحان کند او را و روزی خور سفره کرامت اهلبیت گرداند ایشان را انشاءلله
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۵۱

سما می گوید:

بعد از انتخابات 92 عملا روی فتنه گر ها بیشتر شد و میدون ماها بازهم کوچکتر ،دیگه حتی با چادر بیرون رفتن هم انگار باید از اونا اجازه بگیریم اونطور که نگاه میکنن ،اما اونا روسریشون بازتر و از کسی هم ابایی ندارن

پاسخ دل‌باخته :


«چادر» پرچم فاطمی همیشه در اهتزاز شماست.
وای اگر دست نانجیبی به پر چادر شما برسد..!
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۰۳

مرتضی می گوید:

سلام بر کدخدای دل آباد
شما نه تنها فتنه گر نیستی بلکه معصوم هستی از این گناه. معصوم یعنی فکرش را هم نمی کنی که روزی دل رهبرت را برنجانی.
هر موقع پدر گرامتان وثیقه ای میلیاردی داشت به خود شک کنید.

لذت بردم از این درد نامه. بوی درد و رنج می دهد کلماتتان.
خدا نگذرد از آن نماینده ای که نان به نرخ روز نه به نرخ ثانیه میخورد.
امام حسین را کسانی سر به نی کردند که شکمهاشون پر شده بود از حرام.
التماس دعا

پاسخ دل‌باخته :


سلام و رحمة الله
لطف شما به این حقیر است.
به هیچ کس و هیچ چیز اعتماد نیست، که همیشه در همین خطی باشد که امروز ایستاده است.
بیشتر آنها که امروز در برابر ما ایستاده اند، روزی طلایه دار جبهه و آرمان ما بودند.
دعا کنید که تا آخرین لحظه عمر چنین اتفاق سنگینی را رقم نزنیم.
«اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا»
محتاج دعای خیر.
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۰۵

اصلانی.... می گوید:

آه برادر جان چه بگویم که دلهایمان خون است اما کوچکترین اغماضی نخواهیم کرد از وظایفمون.

پاسخ دل‌باخته :


ان شاءلله این اتفاق ناخوشایند خون وحدت را در میان رگ های بدنه جریان انقلابی جاری کند.
۰۷ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۰۵

هدی می گوید:

سلام
احسنت بر شما، قلمتان مستدام
فقط بنده متوجه این قسمت از مطلب نشدم: سعید قاسمی بخاطر شخصی مثل من با آبرویش بازی نمی کند و شرط تراشیدن ریش را برای دستگیری و محاکمه من نمی گذارد؛
(مربوط به چه جریانی میشه؟)
انشاالله همیشه در راه حق قلم فرسایی کنید
یا علی

پاسخ دل‌باخته :


سلام علیکم
ممنون و متشکر
حاج سعید قاسمی - در پی اطمینانشان از مصونیت آهنین برخی - چندی پیش عرض کرده بودند که اگر فائزه و مهدی هاشمی محاکمه شدند، ریش خود را خواهد تراشید! 
۱۱ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۳۲

قلی می گوید:

واقعا فتنه گر کیست؟
عده ای خاص یا مردم تهران یا مردم ایران که به قول شما به یک فتنه گر و اعوان و انصارش رای دادند؟

رودربایستی نکن یکباره بگو همه مردم آره! من و دوستام و دوستای بابام اینا نه
زشته بیخیال فتنه متنه شو جان مولا

پاسخ دل‌باخته :


از چیزی صحبت می کنید که اصلا موضوع مورد اشاره بنده در این متن نبوده اخوی!
مگر بنده در این متن معیار تشخیص فتنه گری در مردم را بیان کردم؟
خداوکیلی کامنت حضرتعالی با متن بنده چه رابطه ای داشت؟
داداش قلی جان، احتمالا روزهای رأی اعتماد در مشهد بودی و خبر از برخی مسائل - که در متن به آن اشاره شد - نداری.
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۰۰

قلی می گوید:

نگید ربط نداشت دیگه انقدم شوت نیستیم و با تفکر شما آشناییم شما پاراگراف سوم بند سوم به بعد رو ببینید.

اگر حسن آقا و وزیراش توفیق فتنه گری یافته اند (که نصیب شما نشده) پس یا مردم نمی فهمند و سر از مسایل سیاسی در نمی آورند که به یک فتنه گر رای داده اند یا خودشان می دانند و طرفدار آن تفکر هستند !!؟؟

پاسخ دل‌باخته :


مردم به کسانی رأی داده اند که در ظاهر دم از انقلاب و امام و ولایت فقیه می زنند اما در باطن حامی فتنه گران هستند و خود را مهیای مذاکره با آمریکا می کنند.
۱۵ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۲۸

bablack1001 * می گوید:

خودم کردم که....
مجلس که بیشتر محل مسخره بازی و خندیدن و شعر خواندن آقایان بود!!!!!

پاسخ دل‌باخته :


اهمیت بصیرت در پیشگاه مردم و نمایندگان مردم در این موقعیت هاست که نمایان می شود.
۱۷ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۰۳

سپیده می گوید:

سایه سرتان سنگین شده است جناب سید
همسایه بی بی التماس دعا در این ایام معنوی

پاسخ دل‌باخته :


اگر گاهی به وبلاگ دوستان سر نمی زنیم، به دلیل مشغله است. که امیدوارم به بزرگی خود ببخشید ما را.
اکثرا دعاگوی دوستان حقیقی و مجازی در حرم هستیم.
محتاج دعا هستیم. دعا کنید از سایه حضرت همسایه محروم نشویم.
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۴:۰۸

عطر سیب می گوید:

سلام چقدر زیبا با معجزه ی کلمات حرف دل گفته اید - آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند و چه گواراتر بر دلهای سوخته نشیند که طعم طعن و نیش فتنه را بهتر دریافته اند
موفق باشید
التماس دعا

پاسخ دل‌باخته :


سلام و رحمة الله
نظر لطف شماست
سپاس
۳۰ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۳۷

madoud می گوید:

از یه طرف خیلی با مطلب حال کردم ...
از طرفی زنده شدن خون دل ها ناراحتم کرد ...

پاسخ دل‌باخته :


زهر باید خورد و انگارید قند...
زمستان هرچقدر هم سرد و طوفانی باشد، به وعده حق الهی خواهد رفت ان شاءلله
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۹

رز می گوید:

آن وقت به جای توبیخ من، آن ها که مرا بازخواست می کردند، مستحق توهین و تهمت و تمسخر و توبیخ می شدند.

چقدر انتظار بکشیم برای محاکمه جناب آقازاده...

پاسخ دل‌باخته :


روزی خواهد رسید ان شاءلله

ارسال دل‌گویه ها:

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

- لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.
- از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.
- لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد، در غیر اینصورت می‌توانید از قسمت تماس با ما استفاده نمایید.

بلاگرهای بیان لطفا برای ارسال نظر و یا رأی‌دهی به مطالب روی گزینه «وارد شوید» در کادر پایین کلیک کنید تا مجبور نشوید نام و آدرستان را مجددا بصورت دستی وارد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی