دل آباد :: رسانه اهل دل

دل آباد، رسانه بی دل هایی ست که در به در، در پی دلدار اند.
خانه | اخبار | پیامک | کتاب | جزوه | اپلیکیشن | فیلم | صوت | ختم قرآن | عکس | گوشه‌نما | آرشیو | پیوندها | وبلاگ‌ها | همدلی در دل‌آباد
درباره ما | تماس با ما


امروز
یکی دیگر از روزهای خوب خداست


دختر افق، خواهر شفق، عمه فلق


| ارسال در «دل‌نوشت»«دل‌رواق» توسط دل‌باخته .. ، در ساعت ۲۱:۳۴ روز چهارشنبه ۰۱ شهریور ۹۱ |


هر وقت که گذرم به سوی حرم می افتد، تمام عشق من این است که پیش پای شما، زل بزنم به زمین و برانداز کنم پستی - بلندی سنگ‎فرش های لطیف حرم را. و اول از همه، احوال تکه سنگ ها و سنگ ریزه ها را جویا شوم. بعد از آن وجب کنم طول و عرض کاشی ها را. و بعد با فیروزه های رواق ها حال و احوال کنم. یا اینکه دستی بر سنگ‎فرش بال فرشته ها در کف صحن ها بکشم و خداقوت بگویم. آنوقت با پای نگاه آنقدر پیش بروم تا برسم به دسته ای پرنده غریب. و یک دل سیر تماشا کنم یاکریم های پناهنده صحن اعظم را. و قدری برای آیات رنجیدگی سوره دل هاشان، گوش شنوا باشم. و باز دوباره با پای نگاه، راه بیفتم. بروم گنجشک های بی شکیب صحن عتیق را بشمارم یکی یکی. مبادا از سر غفلت، یکی کم شده باشد از آن همه گنجشک. و اگر دلم از دقیق بودن تعدادشان قرص شد، نگاهم را از روی زمین بردارم و زمان را متوقف کنم و آنوقت غرق زیبایی شوم.

 

و لب به توصیف تو بگشایم و بگویم که آی خداوند کاروانسرای بی کران کرامت. آی مالک بیت المقدس نور. آه ای بزرگترین دریاچه مهربانی. آه ای پهناورترین جزیره عصمت در اقیانوس آرام امامت. ای وسیع ترین مثنوی عشقی عارفانه. ای حریرستان بی حد و مرز پاکی. ای سیبستان بی آفت عفت. ای ترنجستان پر برکت حیا! آی عشق، آی معنی دلدادگی... سلام! باور کن قرار دل در هجوم این بی قراری های بغض آلود تنها تو هستی. یقین بدان که دلیل لبخند پشت‎بند اشک های سرد، خود تویی. و حرم تو ملجأ امن تن و پناهگاه وسیع دلتنگی ست. زیارت حرم تو آداب خاص خودش را دارد. من اعتقاد دارم که همیشه باید برای قدم گذاشتن به حرم با لحن پرسوز «صبا»، اذن دخول خواند. و با دستِ نگاه باید عرض ارادت کرد و با پای دل در صحن های حرم باید قدم بر داشت.

 

چرا که تو از تبار گل یاسی. تو از نژاد آینه های محجبّی. تو از جنس شبنمی. تو کشتی نجات طوفان دیده ای. تو با افق های چشم نواز نسبت داری. تو از قبیله بی کرانه هایی، تو دختر افق و خواهر شفق و عمه فلقی. برادرت ضامن آهوهای بی پناه است و حرمش، پناهگاه امن آن هاست؛ همانجا که آهوهای سربه هوا و پابه زمین، بی حساب و کتاب، ضمانت می شوند. خانه تو اما آشیانه پرنده های پرکنده مهاجر است. پرنده های مهاجری که رقم کیلومتر کارکرد بال هایشان در غربت، هیچ رقمه صفر شدنی نیست. و احساس مهجور مرا تنها کبوتری درک می کند که بیشمار بار برای رسیدن به این آشیانه کریمانه، پرپر زده باشد.

 

بیا و کرم نما و قدم بر دیدگان ما بگذار. بیا و منت بنه بر دیده، تا مثل همیشه سفره دل را پیش تو باز کنیم. بیا بنشین سر بزم حقیرانه ما و چادر بگستر، تا آسمانی های ریز جثه و کوچک بال، روح بزرگشان را روی پرهای چادر حریرت فرود بیاورند. به یقین کبوتر تو شدن، والاترین مقام آسمانی برای پرنده های زمینی است. حتی احساس «کبوتر تو بودن»، جلد حریم تو می کند، هر پرنده ی ناجلدی را. اصلا مگر می شود عاشق تو بود و پروانه تو نشد؟ و مگر می شود پروانه تو بود و - با همان بال هایی که هدیه توست - برای تو بال بال نزد و دور شمع وجودت طواف نکرد؟ با تو می شود تا اوج پر کشید. با تو می توان ظفرمندانه تا مقصد «عین» رهسپار شد و از چشمه «شین» اکسیر شیرین جاودانگی را لاجرعه سرکشید و با افتخار، پرچم سبز رنگ سربلندی را بر ستیغ قله «قاف» به اهتزاز در آورد.

 

راهنمای سفر دور و دراز وصل اگر تو باشی، مسیر طولانی رسیدن به کوچه باغ کمال، بی خطر و مختصر می شود. آفتاب بله‌قربان گوی درگاه کبریایی شماست و مهتاب، ملازم دربارتان. یقینا خورشید، روشنایی بخش این حوالی ست، مادامی که نور لبخند تو را انعکاس می دهد. و مهتاب تا وقتی این اطراف آفتابی می شود که هوای قم طوفانی نباشد. آب و هوای قم را اداره هواشناسی نمی تواند پیش بینی کند. چرا که آنها همیشه خدا از احوال شما بی خبرند. و نمی دانند که آب و هوای قم، بسته به رنگ پرچم گنبد شماست، نه الگوهای هواشناسی و نقشه های ماهواره ای. تو مرجع تقلید تمام ابرهای بارانزا هستی. تا اشک چشم های شهلای تو جاری ست، هوای این حوالی هم شدید بارانی ست.

 

شما یک دست کریمانه اگر بر سر طاس زمین بکشید، تمام دشت های خار و خس، بوستان و شوره زار های نمک، گلستان می شود. امر امر شماست و ابر و باد و مه و خورشید و فلک، همگی مطیع امر شما. به اشاره تان نفس باد به شماره می افتد. ابرو که در هم بکشید، ابرها از شرم می بارند. لب تر کنید، عالم به تکاپو می افتد. غضب اگر کنید، قیامت برپا می شود. آه اگر راه پر بغض نای‎ تان را گم کند، عالم کن فیکون می شود. وای از لحظه ای که سوز از سینه شما برخیزد، آنوقت صورت ماه از فرط آبراه های انبوه اشک، راه راه می شود.

 

برزخ همان کویری ست که آدمی مابین دو حس اشتیاق و دلتنگی، انتظار وصال شما را می کشد. جهنم هر آن جاست که آدم از حریم حرم شما دور است. حرم شما نه اینکه بابی از ابواب فردوس باشد، آخر این چه قیاس مع الفارقیست؟ چرا که خود بهشت، بن بست کوچکی از یک کوی باریک «ارم» توست. حال اینکه ارم، یکی از خیابان های جنب حرم توست، و البته نه خود حرم! پس به جنت الاعلی بگویید که منت انهار و اشجار را بر سر ما زائران بهشت برین نگذارد، چرا که ما بهشت ندیده نیستیم. آخر بهشت فردوسی چه می داند که «حرم آخرشه» ای که راننده های قمی می گویند، چه معنای والایی دارد؟

 

حرم تو خانقاه کرم است. زمین، مهد بارگاه تو و آسمان، محو نور نگاه توست. حرم شما ابتدای عشق است و انتهای جنون. حرم شما عاقبت معنویت و آخرت ملکوت است. با هر بار زیارت تو، باید یک کف دست از آب حرم را سر کشید تا میزان مست کنندگی آب سقاخانه ات را زیر زبان سنجید. و در آن حال مستی، شراب چشم های تو بدجور مزه می کند. می شود منشور پر نور عشق را در چشمان شما تماشا کرد. جای قدوم شما روی چشمان عاشقان است. نگاه هر که سوی شما بیفتد، ناخودآگاه چشم آدمی مدیترانه مرطوب اشک می شود از سر شوق و ترانه «السّلام علیک یا عشق» سر می دهد از روی مهر. اما با تلألو طلایی چشمان تو نمی شود ملیحانه لبخند نزد و عاشقانه نخندید. تو آب و آیینه را پیوند داده ای. و این پیوند ظریفانه تا ابد، نام مبارک تو را بر تارک زلال خود می بیند.

 

حضرت یاسمن، دوشیزه رازقی، پر چادر محبتت الهی روی سر ما تا ابد بماند. آیه نیلوفری گلستان محمدی، الهی دست ما از دامن کرامتت تا قیامت جدا نشود. معجزه دریایی موسی و دم مسیحایی عیسی. ای تجلی عشق و تبلور عینی محبت. ای تلألو لاهوتی عفاف و پرتو پُرمهر عطوفت. صحن مقدس دستان تو، مملو از سقف های مقرنس صمیمیت است. ای الهه ملاحت و آسمان‌نواز لطافت! باید اعتراف کرد که قلم در نگارش کمالات کریمانه تو عاجز و زبان از بیان جمالات معصومانه تو قاصر است. با این همه مدح و توصیف اما، گویی مادحین در مدح تو لالند و واژه ها در توصیف اوصاف عالیه تو ذلیلند. پس سلام بر تو ای آیینه بی بدیل طهارت. سلام بر تو ای مهتاب افلاکی زمین، و سلام بر تو ای ستاره قطبی آسمان عصمت. در فرهنگنامه معنوی سادات، «عین و شین و قاف»، همان «ع» و «م» و «ه»است. السلام علیک یا عشق... السلام علیک یا عمه...

نظرات  (۳۸)

۲۰ مهر ۹۲ ، ۰۰:۲۰

میم مثل من می گوید:

عمه ی سادات سلام
روح عبادات سلام
.
.
.
التماس نور....محتاجم به دعای دوستان برای باز شدن گره مشکلم
یا علی

پاسخ دل‌باخته :


عمه سادات بگو کیستی
فاطمه یا زینب ثانیستی

و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین
۲۰ مهر ۹۲ ، ۰۰:۳۰

خانم معلم می گوید:

آیینه خیره شد به من و من به آیینه
آن قدر « خیره » شد که تبسم شروع شد ...

تا لذت رانندگی در سه شنبه ها ی قم را تجربه نکرده باشی ، درک نمیکنی این پرواز را ... از حرم به مسجد ...از کنار عمه تا پیش برادر زاده ...

از عشق تا عشق ...

و چقدر این لحظه ها کمیابند و کوتاه ، اما عمیق و ماندنی ...

و باز جرعه ای از ان قدح نوشاندی ام ... مست شدم و منتظر تا قدحی دیگر ...

پاسخ دل‌باخته :


زندگی تان سرشار از این لذت های نورانی و مستی های پاک
۲۰ مهر ۹۲ ، ۰۱:۴۸

صبرا می گوید:


زهر ِ هجری چشیده ام که مپـرس ...


پاسخ دل‌باخته :


الهجران عقوبة العشق...
۲۰ مهر ۹۲ ، ۲۰:۴۴

khoshiha می گوید:

سلام نبودید...؟

پاسخ دل‌باخته :


سلام
گاهی پیش می آید دیگر
۲۰ مهر ۹۲ ، ۲۱:۴۲

سید گمنام می گوید:

از آخرین دیدارمان سه سال میگذرد.
و من این روزها چقدر دلتنگم برایت، عمه جان؛
بخوان مرا..

پاسخ دل‌باخته :


نصیبتان شود زیارت بارگاهش ان شاءلله
۲۰ مهر ۹۲ ، ۲۲:۵۰

هدی می گوید:

سلام
به ندرت متن های طولانی رو یک جا می خونم ولی این بار فرق می کرد
این بار صحبت از بانویی بود که چهار سال و نیمه بی قراره زیارتشونم باورم نمی شه که زیارت برادرشون امام رضا برام دست یافتنی تر بوده تا زیارت خودشون...
آه... از بس نیومدم دیگه تصویر صحن و رواق و حرم داره از خاطرم محو می شه دلم خوشه به نماز جماعتی که شب ها از شبکه دو پخش می شه و گوشه چشمی به ضریح بانو

تو رو خدا شما که سایه نشین این آستانید برای ما جا مونده ها دعا کنید
یا فاطمه اشفعی لی فی الجنه

پاسخ دل‌باخته :


سلام خدا بر شما
تشنه میداند آب یعنی چه...
۲۰ مهر ۹۲ ، ۲۳:۵۷

مـَـ ه جَـبـیـטּ می گوید:

» حرم امن تو کافی است هراسان شده را
مثل شه راه بده آهوی گریان شده را ،،

پاسخ دل‌باخته :


خداش خیر دهد آن کسى که بال مرا 
کبوتر حرم باصفایتان کرده است
۲۱ مهر ۹۲ ، ۱۸:۵۹

حق ... می گوید:

آینه هایش همه الماسی است..
صحن و سرای حرم عباسی است...

پاسخ دل‌باخته :


هزار تکه شد این من به لطف آینه هایت
اجازه هست بیفتم شبیه سایه به پایت..؟
۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۰:۴۹

ماری می گوید:

سلام آقا سید
زیارت گوارای وجودتون
مستی تان مستدام

پاسخ دل‌باخته :


سلام خدا بر شما
سپاس
قسمت شما شود ان شاءلله
۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۲:۰۵

لیلا می گوید:

شرایت برای آمدن آماده بود بانو اما شماما را قابل ندانستی یا نه بی لیاقتی خودمان دست و پایمان را بست هر چه بود گذشت دلمان تنگ است بی بی ملتمس فقط فقط یک نظرم  (خوش به سعادتت برادر)

پاسخ دل‌باخته :


الخیر فی ما وقع...
۲۲ مهر ۹۲ ، ۲۰:۱۶

تقوی در دنیای مجازی می گوید:

الحمدلله..

پاسخ دل‌باخته :


الحمدلله که الحمدلله
۲۳ مهر ۹۲ ، ۲۳:۴۴

زن داداش می گوید:

سلام
قسمت نشد که بیایم قم
هر وقت رفتی حرم گلایمو به گوش بی بی برسون که وسعت روزی میدی، همتم که داریم فقط معطل یه دعوتیم پس کی نوبت ما میرسه .
به قول هستی که داره از صبح میخونه «یا حضرت معصومه مدد مدد مدد مدد»...

پاسخ دل‌باخته :


سلام و رحمة الله
ان شاءلله که بزودی دعوتتان می کنند بیایید.
خدا حفظ کند هستی را..
۲۹ مهر ۹۲ ، ۱۳:۴۵

در جستجوی آرامش می گوید:

سلام علیکم
شرمنده منظورتان را از مقصد"عین" و چشمه "شین" متوجه نشدم؟

پاسخ دل‌باخته :


علیکم السلام
«عین» «شین» «قاف»
۰۴ آبان ۹۲ ، ۰۹:۴۳

ماری می گوید:

سلام آقا سید. عیدتون مبارک
دو روز قبل اومدم که عید رو تبریک بگم اما صفحه تون باز نمیشد. امروز هم به آدرس قبلی اومدم اما باز هم باز نشد.
توی یکی از وبلاگها ردپاتون رو دیدم و به این آدرس وبلاگتون برام باز شد.
تغییراتی توی آدرس ایجاد کردین؟
چرا مطلب آخرتون مربوط به سال قبله؟
سیستم من مشکل داره یا خودتون اینطوری قرار دادین؟

پاسخ دل‌باخته :


سلام علیکم
این عید سعید بر شما نیز مبارک.
آدرس دل آباد : www.delabad.ir است، اما سابق بر این برای سهولت دوستانی که قبلا با آدرس www.razizadeh.ir ما را لینک کرده بودند، سایت با هر دو آدرس باز می شد، که زین پس تنها آدرس دل آباد همین www.delabad.ir است.
این مطلب آخری هم مطلب عرفه سال گذشته بود که امسال آن را دوباره باز نشر داده ام.
۰۵ آبان ۹۲ ، ۲۰:۵۴

سر-زمین می گوید:

خوش به حال شما که مستی رو از جاده های سه شنبه شب قم شروع کردید....
راستی چه قدر اینجا هوا خوب است.. چه قدر دل آباد تان ؛ آباد است...

پاسخ دل‌باخته :


سپاس از لطفتان
از نگاه اوست که آبادیم...
۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۰:۲۸

رها می گوید:

سلام سید!
با اینکه هر روز پا به حریم بانو میذارم و نگاهم به آسمونه و آجر آجر گنبد طلایی شو تو ذهنم حک میکنم ! تا حتی بعد از مرگم هم یادم بمونه!و باهاش عشق کنم!

با خوندن مطلبت دوباره دلم به حرم رفت!

خدایا شکر که به ما حضرت معصومه دادی ! :)

التماس دعا سید

پاسخ دل‌باخته :


علیکم السلام

....
۰۲ شهریور ۹۳ ، ۰۷:۲۲

خانم معلم می گوید:

سلام
در توانایی قلمت که شکی نیست وقتی پشت سر توانایی عشق باشد این میشود که سطر سطر نوشته ات میشود شیرین تر از عسل . عشق به "ع " "م " "ه " عشق به فاطمه است عشق به حسین است عشق به زینب است عشق به مهربانی و عشق به عشق است ...
سطر سطر توصیفاتت همراه میکند دل دلتنگ را به همنشینی آفتاب مهربانی ... زیارتت قبول ، زیارتمان قبول ...

پاسخ دل‌باخته :


سلام خدا بر شما
قبول باشد این زیارت مجازی
شما همیشه لطف داشتی به قلم ارزان و عاریتی این حقیر...
سایه تان روی سرم مستدام
۰۲ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۵۰

مخلص شهدا می گوید:

سلام به قلمتان غبطه می خورم ارزوی من داشتن چنین قلمی است تا از دوستان خوبم شهدای بزرگم امامان خیلی خیلی خیلی مهربانم بگویم ولی افسوس دعامون کنید سید

پاسخ دل‌باخته :


سلام علیکم
شما لطف دارید. اگر لطف آن ها نباشد بنده یک جمله هم نمی توانم بنویسم.
ان شاء لله به حق عظمت و عزتشان این توفیق نصیبتان شود.
محتاج دعاییم
۰۲ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۴۳

من، بی تو می گوید:

السلام علیک یا عمه ......

خوش به حال گنجیشکا ...

پاسخ دل‌باخته :


خوشبخت آن گنجشک
که قم نشین است...
۰۲ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۰۹

گیله مرد می گوید:

از صحن امام رضا وارد می‌شوم
توقفی و سلامی کوتاه!
بعد صحن امام هادی
پرده ی مخمل سبز را کنار می‌زنم
چند گام جلوتر
سمت چپ ضریح!
بوسه‌ام نمی‌چسبد به ضریحش!

صف بوسه طولانی ست!
طواف می کنم تا شاید جمعیت چو نیل شکاف بخورد!
صدا بلند می شود
"هدیه به قمر بنی‌هاشم صلوات!"
و من دست و پایم را جمع و جور می‌کنم
نکند عباس آمده زیارت معصومه سلام الله علیها

از : حاج آقا لاری زاده

سلام علیکم
تقدیم به دوست خوبم آقا سید محمد عزیز


پاسخ دل‌باخته :


سلام خدا بر شما
سپاس از یادگاری تان
در پناه خدا باشید...
درود بر شما و قلمتون و عشق پر شورتون ...این دلنوشتتون رو گذاشتم روز عید به دلم عیدی بدم و اگه صبح توفیق تشرف حقیقی نشد باهاش یه زیارت مجازی برم (البته اگه تا اون موقع دلم طاقت بیاره)

پاسخ دل‌باخته :


سپاس از حسن توجه و لطفتان
التماس دعای خیر...
۰۲ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۲۴

سپهرا می گوید:

بهشتی می شود در شهر قم پیدا،
از آن شوری که به پا می کند در دلها...
خواهری غریب و شیدا؛
در هوای رسیدن به مولا...

+قلمتان آسمان را در نوردیده به اذن خاتون دلها... مقبول حضرتشان ...
دعا...

پاسخ دل‌باخته :


سپاسگزارم
نوشتان که خوش نشین بهشتید...
دعامان کنید.
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۱۶

aseman می گوید:

خوش خیالی محض بود این همه سال !!

که رسیدنت را

و آمدنت را

در روزهای سیاه و سرخ این تقویم

انتظار کشیدم

تقویمی که آغاز ِ خودش

با هجرت یک مرد

شروع شد

پاسخ دل‌باخته :


خیال خال تو با خود به خاک خواهم برد...
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۲۷

نرگس زهرا می گوید:

زیبا بود ممنون

پاسخ دل‌باخته :


متشکر و ممنون
۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۲۴

منشاد می گوید:

دست مریزاد،
وظیفۀ شهروندی را خوب ادا کردید.

مگر قمی باشیم ما، تا درک این اوصاف توانیم کرد .

پاسخ دل‌باخته :


سپاس از لطف شما
ان شاءلله حضرت عمه نیز راضی باشد از ما و دوباره ما را به آغوش خود بازگرداند.
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۰۵

پلڪــــ شیشـہ اے می گوید:

عنایت کریمانه شان بر قلم روشن تان!
احسنت


خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)

پاسخ دل‌باخته :


سپاسگزارم از لطف شما
در پناه خدا باشید
یا زهرا «سلام الله علیها»
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۰۸

پسر انسان می گوید:

عنایت خاص بانو نصیب همه می شود
حتا ان ها که داخل حرم نمی ایند و از دور سلام می دهند و رد می شوند!
حساب خاص ها که جداست :

پاسخ دل‌باخته :


ای عشق
کمک کن که به سامان برسیم...
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۳۶

منورالفکر می گوید:

نائب الزیاره همه دوستان دور ولی نزدیک به هم جواری خانوم(سلام الله علیها)
--------------
در حرص ما سهیم باشید

پاسخ دل‌باخته :


زیارت قبول باشد ان شاءلله
۰۴ شهریور ۹۳ ، ۱۹:۳۳

گرافیست کوچولو می گوید:

قلمتان در دل نفوذ میکند ...
+ در پناه ِ بانو باشید ..
التماس ِ دعا ..

پاسخ دل‌باخته :


سپاس از لطفی که دارید.
زیر سایه نگاهش از عشق سیراب شوید.
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۰۲:۲۰

منیب می گوید:

سلام آقاسید
قلمتان مستدام باد...
هروقت که به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها پا می‌گذاشتیم دلمان آباد میشد و دل آباد میشدیم دانشجوی قم بودن هم سعادت میخواهد
یادش بخیر...

پاسخ دل‌باخته :


سلام و رضوان خدا بر شما
سپاس از لفتان
دلتان آباد باشد و بماند به لطفشان ان شاءلله
۰۷ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۴۴

هادی می گوید:

برآیینه جمال داور صلوات
بر روشنی چشم پیمبر صلوات
برحضرت معصومه فروغ سرمد
بر دسته گل موسی جعفرصلوات

پاسخ دل‌باخته :


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۰۱

آوا می گوید:

یا هو
مثل همیشه دلسوز و دلنواز
قبول باشد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بیچاره آن شاعر که "صاحب جان" ندارد

از چشم های دلبرش فرمان ندارد....


پاسخ دل‌باخته :


سپاس از لطف شما
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۱۴

منجی مهربان می گوید:

سلام.میلاد کریمه اهل بیت گسگ بر شما مبارک.

پاسخ دل‌باخته :


سلام علیکم
همچنین بنده نیز اعیاد انوار آسمانی را بر شما تبریک عرض می کنم.
۱۰ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۴۲

گیله مرد می گوید:

سلام علیکم
اسعدالله ایامکم
خداقوت
برگزیده شدنتون در جشنواره ملی وبلاگ نویسی دختر آفتاب رو تبریک و تهنیت عرض می کنم.
باید شاکر باشیم که حضرت مارو قابل دونستند تا بتونیم از کرامات و الطاف ایشون مطلبی هرچند ناچیز رو در فضای مجازی به انتشار در بیاریم.
سالم باشید و حاجت روا

پاسخ دل‌باخته :


سلام و رحمة الله
اعیاد بر شما نیز مبارک
ممنون از لطف شما. من نیز برگزیده شدن حضرتعالی را نبریک عرض می کنم.
در پناه خدا باشید و بمانید.
۱۱ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۳۲

مضطر می گوید:

سلام آقای رضی زاده ، پدرم فشلرخونشون رفته بالا رفته تو کما سطح هوشیاریش هم پایینه .شمارو به مظلومیت مادرتون زهرا سلام الله علیها قسم میدم برای پدرم دعا کنید نمیدونید چه حالی داریم

پاسخ دل‌باخته :


سلام...
امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء...
الهی بحق فاطمه...
۱۳ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۲۰

حسرتی می گوید:

الهی
به همان اندازه که من با تو نیستم
در جنگ های
یک به چند
با زندگی
تنها تو بامنی ....

پاسخ دل‌باخته :


من لی غیرک...
۱۵ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۱۶

زائر حرم می گوید:

با سلام خدمت شما بزرگوار ببخشید از شما عذر خواهی می کنم حالا که دقیق به متن هاتون نگاه کردم دیدم 6 تا پست مرتبط با موضوع متون ادبی نوشته اید و تولیدی خودتون هستن ، و همچنین خاطرات زیبایی هستند.ما رو حلال کنید.
انشاءالله سال بعد تلاشمونو بیشتر می کنیم،یا علی

پاسخ دل‌باخته :


سلام و رحمة الله
خواهش می کنم
خداحافط و نگهدار شما باشد ان شاءلله
موفق و پیروز باشید در هر کجا که هستید.
۳۱ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۳۱

سیدپویا می گوید:

سلام بر دوست گرامی. حال و هوای قم و عمه جان کریمه مان در نوشته تان دیده می شود. امیدوارم بزودی خود حضرتش مارا بطلبد. التماس دعا

پاسخ دل‌باخته :


سلام بر سید
الحمدلله
ان شاءلله که قسمتتان شود.

ارسال دل‌گویه ها:

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

- لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.
- از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.
- لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد، در غیر اینصورت می‌توانید از قسمت تماس با ما استفاده نمایید.

بلاگرهای بیان لطفا برای ارسال نظر و یا رأی‌دهی به مطالب روی گزینه «وارد شوید» در کادر پایین کلیک کنید تا مجبور نشوید نام و آدرستان را مجددا بصورت دستی وارد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی