دل آباد :: رسانه اهل دل

دل آباد، رسانه بی دل هایی ست که در به در، در پی دلدار اند.
خانه | اخبار | پیامک | کتاب | جزوه | اپلیکیشن | فیلم | صوت | ختم قرآن | عکس | گوشه‌نما | آرشیو | پیوندها | وبلاگ‌ها | همدلی در دل‌آباد
درباره ما | تماس با ما


امروز
یکی دیگر از روزهای خوب خداست


عطش


| ارسال در «دل‌پاره» توسط دل‌باخته .. ، در ساعت ۱۳:۱۶ روز شنبه ۰۲ آبان ۹۴ |


حسین بیشتر از لایک 

تشنه لبیک بود 

افسوس که

جای عمل به حرف هایش 

نوت و کپشن نوشتیم برای عاشورایش!

نظرات تأیید شده: (۳)                                   واکنش‌ها : موافقین ۳ مخالفین ۰

امام حسین

ریز نوشت

سید محمد رضی زاده

عاشورا

فیس بوک

لایک

ماه محرم

محرم

کوفه

گوگل پلاس

نظرات  (۳)

۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۰:۱۰

دختران عفیف...پسران غیور می گوید:

متاسفانه یک جریانی مدتی ست تلاش می کند تولّی را تقویت و اینگونه تبرّی را کمرنگ کند! در قضیه توهین به پیامبر ص هرکسی یک تابلو بدست می گرفت که "من عاشق محمدم" و در قضیه عاشورا هم دوستداری امام حسین را ... تا دشمنی و بیزاری از دشمنان اهل بیت کم کم تضعیف شود. کسانی که در ظاهر برای امام حسین روضه می خوانند و اشک می ریزند اما در عمل از دشمنان حسین زمان تبری نمی جویند چگونه دم از حسینی می زنند که سر داد ولی در برابر دشمن سر خم نکرد!!!
تنها کسانی می توانند لبیک یا حسین بگویند که از دشمن حسین بیزار باشند و آماده جنگ و جان دادن در راه حسین باشند...

پاسخ دل‌باخته :


حرفتان حق است. این منطق عاشوراست که سندش در زیارت عاشوراست آنجا که فرازهایی که گویای تولّی است در چند بند بیان می شود:

«در فراز اول که با سلام و درود بر آن حضرت آغاز می شود و زائر می گوید:سلام برتو ای اباعبداللّه، سلام بر تو ای فرزند رسول خدا، سلام بر تو ای فرزند امیرالمؤمنین و سرور اوصیاء، سلام بر تو ای فرزند فاطمه سرور زنان جهان، سلام بر تو ای خون خدا و فرزند خون خدا و یگانه روزگار، سلام بر تو و جان های پاکی که در آستانه تو فرود آمدند، سلام الهی بر همه شما در همیشه زمان، تا هنگامی که من زنده ام و روز و شب پایدار باقی است».

«ای اباعبداللّه، بی تردید مصیبت تو بسیار سخت و تحمّل آن بر همه انسان های مسلمان بسی دشوار است نه تنها بر موجودات زمینی بلکه دیدن آن صحنه های دلخراش و جانکاه برای ساکنان آسمان ها نیز سنگین بود».

«یا ابا عبداللّه انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامة؛ ای حسین، ای ابا عبداللّه، بی شک تا روز رستاخیز بر این عقیده استوار می مانم که در کنار یاران شما بوده و در جبهه همرزمان شما باشم».

«بابی انت و امی، لقد عظم مصابی بک فاسئل اللّه الّذی اکرم مقامک و اکرمنی بک، ان یرزقنی طلب ثارک مع امام منصور من اهل بیت محمد(ص) اللهم اجعلنی عندک وجیها بالحسین (ع) فی الدّنیا و الآخرة.»

«پدر و مادرم فدای تو باد، تحمّل مصیبت تو بسیار سخت است، از خدایی که منزلت کریمانه ای به تو بخشید و مرا در سایه آشنایی با تو گرامی داشت مشتاقانه خواستارم در رکاب پیشوای پیروزی از خاندان نبوی(ص) که به هدف خونخواهی تو برمی خیزد، توفیق حضور داشته باشم. بار خدایا مرا در پرتو الطاف سالار شهیدان در دنیا و آخرت جزو رو سفیدان و آبرومندان درگاهت قرار ده».

در فراز بعدی زائر راه تقرّب به خدا و پیامبر خدا و امیرالمؤمنین و فاطمه و حسن و حسین علیهم السلام را ولایت و محبت امام حسین(ع) و بیزاری از دشمنان آن ها می داند.

و در تبرّی به صورت لعن و نفرین نسبت به کسانی که اساس ظلم و ستم را بنیان نهادند بیان می شود. از جمله می فرماید:

«فلعن اللّه امّة اسّست اساس الظلم و الجور علیکم اهل البیت و لعن اللّه امّة دفعتکم عن مقامکم و ازالتکم عن مراتبکم الّتی رتّبکم اللّه فیها و لعن اللّه امّة قتلکتم و لعن اللّه الممهدین لهم بالتمکین من قتالکم، برئت الی اللّه والیکم منهم و من اشیاعهم و اتباعهم و اولیائهم».

«لعنت خداوند بر کسانی که اساس ظلم بر شما خاندان نبوی را بنیان نهادند، لعنت خدا بر نامسلمانانی که منزلت خدادادی شما را نادیده گرفتند و شما را از جایگاه امامت بیرون راندند و خلافت الهی شما را به یغما بردند.»
۰۵ آبان ۹۴ ، ۰۳:۲۷

رها می گوید:

حسین در خانه اش باز است برای همه قشر آدم!
هرکس سری میزند
ارادتی میکند به اندازه ی خودش
و می رود....
چه کسی می ماند و اذن ورود به خانه ی "ٌ صاحب امر" را میگیرد
خدا داند!

پاسخ دل‌باخته :


نه تو دانی و نه من...
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۰:۲۲

ساقی می گوید:

لایک خرجشاز لبیک کمتر است
خیلی کمتر

سذبزنید

پاسخ دل‌باخته :


ما آدم هزینه دادن نیستیم..

ارسال دل‌گویه ها:

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

- لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.
- از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.
- لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد، در غیر اینصورت می‌توانید از قسمت تماس با ما استفاده نمایید.

بلاگرهای بیان لطفا برای ارسال نظر و یا رأی‌دهی به مطالب روی گزینه «وارد شوید» در کادر پایین کلیک کنید تا مجبور نشوید نام و آدرستان را مجددا بصورت دستی وارد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی